• Anonym (Y)

    Särbo

    Sover ofta hos min särbo varannan helg när han har sitt barn, den andra helgen sover han hos mig när jag har mitt barn. I kväll skulle vi lägga oss och hans barn vågar inte sova på övervåningen själv så min särbo säger att jag och hans barn kan ta stora sängen så sover han ute på soffan. Jag blir så irriterad, barnet är snart tonåring och han bara lallar med och fjantar. Tycker inte en snart 13 åring ska behöva sova med en vuxen. Jag kan köpa det om barnet är sjukt, men inte annars!

  • Svar på tråden Särbo
  • Frontline

    Så blir det om man Curlar med barnen..

    Fan min minsta på 4 år lägger sig själv i eget rum..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Disa)

    Det är så individuellt!
    Min stora sov själv i eget rum innan ettårsdagen, min stora sov hos mig emellanåt tills han var 14.

  • Anonym (Y)

    Jag tycker det är jättefånigt av min särbo att han går med på det. Skulle min särbo sova hos mig och mitt barn ville sova i min säng och är snart 13 år hade jag satt stopp! Som vuxen vill jag kunna ha sängen i fred, hade inte brytt mig om barnet var litet eller sjukt men detta tar priset! Han får mig att tappa lite av mitt intresse för honom eller ja ganska mycket!

  • Anonym (Disa)
    Anonym (Y) skrev 2017-05-28 00:50:55 följande:

    Jag tycker det är jättefånigt av min särbo att han går med på det. Skulle min särbo sova hos mig och mitt barn ville sova i min säng och är snart 13 år hade jag satt stopp! Som vuxen vill jag kunna ha sängen i fred, hade inte brytt mig om barnet var litet eller sjukt men detta tar priset! Han får mig att tappa lite av mitt intresse för honom eller ja ganska mycket!


    Du får nog förbereda  dig på att han väljer sitt barn före dig.
  • Anonym (Nicki)

    Varför byter inte nån av er vecka så att ni inte behöver ha barn hos er samtidigt som ni ska umgås?

  • Lena

    Konstigt att du ska sova med barnet. Jag hade försökt stuva om så alla sov på samma våning men inte i samma säng

  • Anonym (Y)

    Ingen som kan byta vecka, det har med jobbtider att göra. Det här handlar inte om att jag är sur för att han väljer barnet framför mig, utan det här handlar om att han curlar med en snart 13 åring! Ska barnet sova i sängen tills det är 15? Man måste sätta lite gränser eller kanske hjälpa barnet att våga sova i sin säng. Som sagt hade barnet vart mindre har jag inte brytt mig, men det här är bara tramsigt!

  • Gizmo

    Förstår att du blir irriterad, skulle jag också bli.  Säg att du inte vill dela säng med bonussonen utan med din särbo.
    Jag skulle inte sova hos min särbo så länge som han inte sätter gränser mot sitt barn! 

  • Anonym (Singel)

    Jag hade inte gått med på detta.Att sova med hans tonårsunge.Nej,nej.

Svar på tråden Särbo