• Kakan53

    Bim runt 11 juli

    Ägglossning idag då..
    Efter ett par dagar med en sur gubbe så har det inte blivit nåt dansande i sänghalmen sen tre dagar tillbaka (enligt appen så dansade vi två dagar på "hög risk för graviditet" ändå)
    För en stund sen kom han och sa att han skulle sluta tjura, så ikväll blir det förhoppningsvis en tango.
    Plockade ut kopparspiralen för ca två veckor sen. Alltså nästan lagom till förra mensen och nu hoppas vi på att det inte blir nån mer på några månader. Detta blir i så fall barn nummer två, vi har en liten kille på 3 år innan.
    Någon som vill göra mig sällskap i väntandet?

  • Svar på tråden Bim runt 11 juli
  • Isobelle

    Jag har BIM runt 3 juli och står inte ut med väntan. Vi har nyligen skippat kondomen och hade senast sex några dagar innan äl (vet inte hur exakt min menskalender är). Vet inte om jag inbillar mig vissa "symptom" men har en konstig känsla där nere och får ett annorlunda illamående ibland. Inte ovanligt att jag blir illamående men tycker detta känns annorlunda men det kanske bara sitter i mitt huvud.

    Så nu försöker jag att inte tänka på det så mycket och vill att dagarna bara ska gå men är samtidigt lite orolig för hur jag kommer reagera om mensen kommer eller om den inte kommer. Första gången för mig!!

  • Isabella.ostojic

    Hoppar in här!
    Har äl i helgen och beräknad BIM 11 juli, det blir första riktiga försöket för vår del så hoppas hoppas att det går vägen :)

  • Isobelle
    Isabella.ostojic skrev 2017-06-21 17:23:27 följande:

    Hoppar in här!
    Har äl i helgen och beräknad BIM 11 juli, det blir första riktiga försöket för vår del så hoppas hoppas att det går vägen :)


    Vad roligt!! :)
    Lycka till! ;)
  • Isabella.ostojic
    Isobelle skrev 2017-06-21 17:34:38 följande:
    Vad roligt!! :)
    Lycka till! ;)
    Tack så mycket, och det samma!

    Hoppas din mens inte dyker upp och att ni får det där efterlängtade plusset! ;)
  • knivskrik
    Isabella.ostojic skrev 2017-06-21 17:23:27 följande:

    Hoppar in här!
    Har äl i helgen och beräknad BIM 11 juli, det blir första riktiga försöket för vår del så hoppas hoppas att det går vägen :)


    Haha, så väldigt likt mig, första försöket och äl i helgen, men BIM 9 juli för min del Skrattande 
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Isabella.ostojic
    knivskrik skrev 2017-06-22 16:18:59 följande:
    Haha, så väldigt likt mig, första försöket och äl i helgen, men BIM 9 juli för min del Skrattande 
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
    Vi har typ velat fram och tillbaka i ett års tid nästan nu pga av osäkerhet med jobb osv. Nu har allt det löst sig så nu vill man ju bara va gravid typ :D
  • Isobelle

    Kunde inte vänta längre och tog ett tidigt test. Självklart så blev nåt fel och kontrollstrecket dök aldrig upp. :(

    Nån av er som känner av något? Jag har en konstig känsla där jag brukar känna av mensverk, mår ofta illa, blir lätt hungrig man kan inte äta för mycket för då börjar jag må illa. Kan även bli yr när som även om jag sitter.

  • knivskrik
    Isabella.ostojic skrev 2017-06-25 19:45:05 följande:
    Vi har typ velat fram och tillbaka i ett års tid nästan nu pga av osäkerhet med jobb osv. Nu har allt det löst sig så nu vill man ju bara va gravid typ :D
    Haha, exakt! Vi har väntat in att jag skulle få mitt första jobb efter examen och sen jobba lite mer än ett år, och där är vi nu Glad
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • knivskrik
    Isobelle skrev 2017-06-25 21:40:39 följande:

    Kunde inte vänta längre och tog ett tidigt test. Självklart så blev nåt fel och kontrollstrecket dök aldrig upp. :(

    Nån av er som känner av något? Jag har en konstig känsla där jag brukar känna av mensverk, mår ofta illa, blir lätt hungrig man kan inte äta för mycket för då börjar jag må illa. Kan även bli yr när som även om jag sitter.


    Jag har molvärk som vägrar ge sig. Försöker att inte tänka på det, men det är svårt!
    Through the darkness of future's past, the magician longs to see. One chants out between two worlds... Fire... walk with me!
  • Lewaize

    Hej hej! ÄL 24/6 och BIM 9/7. 3e försöket med första barnet :) Jag är 26 år och sambon 30 :)


    d{ ~.~ }b
Svar på tråden Bim runt 11 juli