• Nallil66

    När plussade ni med blastocyst? Vilket test?

    Hej!

    Är på ruvardag 6 med ett 5 dagars fet blastocyst.

    Gjorde ett test i dag med clearing blue digital men visade ej gravid :(.

    Ni som har fått positivt, tog ni flera dagar och vilket test?

    Vilken dag tog ni på?

    Vill inte riktigt ge upp hoppet ännu!!!

  • Svar på tråden När plussade ni med blastocyst? Vilket test?
  • alade

    Hade du testdag idag? Annars är det väl ingen mening att ge upp hoppet förrän du testar negativt den dagen?

  • Nallil66
    alade skrev 2017-05-28 15:08:18 följande:

    Hade du testdag idag? Annars är det väl ingen mening att ge upp hoppet förrän du testar negativt den dagen?


    Nä det hade jag inte :).

    Men var nyfiken :)
  • Vickan I

    Ruvardag 7 med båda barnen. Digitalt (cb) som visade plus med första, billig sticka med andra. Stickan svag men tydlig så hade nog synts ngn dag tidigare också.

    Blastisar fäster oftast inom 24h så man kan testa bra mkt tidigare än klinikens testdag egentligen. De tar i rejält för att inte få med alla sk kemiska graviditeter i sin statistik.

    Rd 6 finns det fortfarande hopp kvar! Vet flera med blastisar som testat plus både tidigare och senare än rd 6. Vid mina misslyckade försök "visste" jag efter rd 7 att det inte blivit ngt när de visade minus.

    Håller tummarna. Det är hemskt att ruva. Terror för psyket.

  • kastrullen

    Jag började testa på ruvardag 5 med apotekets graviditetstest, det var negativt men jag tyckte mig se en skugga. På ruvardag 6 tog jag ett nytt, samma sorts test, och då syntes det lite men fortfarande inte tillräckligt för att jag kunde lita på det. Ruvardag 7 tog jag ett cb digitalt som visade "Gravid 1-2". Hade sedan beställt hem stickor från graviditetskollens och de visade svagare än vad apotekets test gjort, men nu på ruvardag 12 syns ett väldigt starkt plus. Jag har officiell testdag imorgon.

  • Nallil66
    kastrullen skrev 2017-05-28 15:58:53 följande:

    Jag började testa på ruvardag 5 med apotekets graviditetstest, det var negativt men jag tyckte mig se en skugga. På ruvardag 6 tog jag ett nytt, samma sorts test, och då syntes det lite men fortfarande inte tillräckligt för att jag kunde lita på det. Ruvardag 7 tog jag ett cb digitalt som visade "Gravid 1-2". Hade sedan beställt hem stickor från graviditetskollens och de visade svagare än vad apotekets test gjort, men nu på ruvardag 12 syns ett väldigt starkt plus. Jag har officiell testdag imorgon.


    Ni ger mig lite hopp igen .... tack <3
  • Turenskan

    Samma situation här. Fick ett fryst embryo som var 5 dgr insatt förra lördagen. Testade med cb sticka i torsdags och tyckte mig endast se en skugga. Sedan testade jag igen igår och fick ett svagt +. Är dock fortfarande nervös inför testdag på fredag. Nästan lite för bra för att vara sant. Håller tummarna för dig!

  • Nallil66
    Turenskan skrev 2017-05-28 18:07:28 följande:

    Samma situation här. Fick ett fryst embryo som var 5 dgr insatt förra lördagen. Testade med cb sticka i torsdags och tyckte mig endast se en skugga. Sedan testade jag igen igår och fick ett svagt +. Är dock fortfarande nervös inför testdag på fredag. Nästan lite för bra för att vara sant. Håller tummarna för dig!


    Åhh va roligt för er, grattis vågar jag nog säga :).

    Är det insatt på naturlig cykel?
  • Turenskan

    Tack,tror jag vi har haft så mkt krångel på vägen så inte förän jag hör hjärtat så kommer jag våga känna mig lite tryggare.

    Ja det är den. Hur gjorde de på dig?

  • Nallil66
    Turenskan skrev 2017-05-28 18:28:05 följande:

    Tack,tror jag vi har haft så mkt krångel på vägen så inte förän jag hör hjärtat så kommer jag våga känna mig lite tryggare.

    Ja det är den. Hur gjorde de på dig?


    Håller alla tummar

    Ja samma för mig, insatt i naturlig cykel :).
Svar på tråden När plussade ni med blastocyst? Vilket test?