• Anonym (Blä)
    Fri 13 Sep 2019 09:54
    3214 visningar
    17 svar
    17
    3214

    Min kille kissar helst (?) utomhus.

    Jag bodde i centrum tidigare. Varje lördag- och söndagsmorgon stank det urin i hela kvarteret. Svinäckligt. Man kan gå på toa innan man beger sig hem eller hålla sig. Kan vi kvinnor kan männen!

  • Anonym (Blä)
    Fri 13 Sep 2019 09:56
    #15
    Gaydar skrev 2019-09-11 23:15:57 följande:
    Om du  nu inte är "förbunden honom" vad det nu kan tänkas innebära (bloggjänta språk eller nåt religiöst amerika -inspirerat heterosexstrunt?) så förstår jag inte varför du ens orkar bry dig!

    Koncentrera dig på att bli lite mer vuxen själv!

    Man upphör aldrig att förvånas över hur otroligt nojiga kvinnor- speciellt yngre är när det gäller enkla vardagliga kroppsfunktioner som att behöva pissa/bajsa och fisa dagligen..

    Måtte finnas milliontals trådar på detta tema - över hela världen om mäns naturliga kroppsfunktioner som "kvinnor - iaf vissa tycks vara helt befriade ifrån..

    Praktexempel; "Ska jag som kvinna behöva stå ut med att min man fiser i sömnen? Skadar det barnen? "Nu är jag så kränkt och ledsen att jag inte kan jobba längre.. Ge mig stöd.... jag är så ledsen..

    Serious?

    Om killen väjer att pissa utomhus så må det väl vara hans beslut - inte ditt!

    Nästa gång är det din tur! Vad är problemet? 
    Så du menar att män till skillnad från kvinnor har ETT BEHOV av att kissa mot husväggar ute på stan?
Svar på tråden Min kille kissar helst (?) utomhus.