• brennaV

    För oss med BIM 1-7 juli 2017

    Så kom mensen idag. För mig är BIM den 3/7. Fler som vill följas åt?

    ÄL

    brennav:

    21-22/6

    BIM

    brennav:

    3/7

  • Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017
  • Jooosen

    Hej igen!

    Äl: 18 juni

    Bim: 1 juli

    Baserat på äl test senaste tre månaderna. Lutealfas på ca 12 dagar alltså. Kram

  • Jooosen

    Kommer nån köra med tester eller skita i det? Jag har kvar billiga stickor och cb med dubbel indikator så kommer nog inte kunna låta bli :/

  • brennaV

    Jag köpte munkpeppar förra månaden, ska testa det. Sen har jag 4 st cb stickor kvar för ägglossning. Kommer inte köpa nya efter det. Börjar bli lätt deprimerad över mina 3 missfall, fyllt 36 år och ser att detta går utför


    Jooosen skrev 2017-06-03 12:49:53 följande:

    Kommer nån köra med tester eller skita i det? Jag har kvar billiga stickor och cb med dubbel indikator så kommer nog inte kunna låta bli :/


  • emizz

    Hej alla {#emotions_dlg.flower}

    Hoppar in här med BIM 1/7, det bli 7:e försöket med tredje barnet. Ska prova progesterall denna månaden tänkte jag någon mer som gjort det? Ha en toppen helg alla Hjärta

  • brennaV

    "Välkommen" känns ju tråkigt att säga då man vill att alla skulle plussat i juni. Jag körde progesterall lite lätt förra månaden. Ska köra mer seriöst denna månad. Tänkte testa munkpeppar också


    emizz skrev 2017-06-04 11:54:43 följande:

    Hej alla 

    Hoppar in här med BIM 1/7, det bli 7:e försöket med tredje barnet. Ska prova progesterall denna månaden tänkte jag någon mer som gjort det? Ha en toppen helg alla 


  • emizz
    brennaV skrev 2017-06-04 12:09:31 följande:

    "Välkommen" känns ju tråkigt att säga då man vill att alla skulle plussat i juni. Jag körde progesterall lite lätt förra månaden. Ska köra mer seriöst denna månad. Tänkte testa munkpeppar också


    Tack Skrattande 


    Hur är det nu? ska man börja smörja 2 dagar efter ÄL...ska även börja ta bidrottninggelé och se vad som händer om inget annat kanske PMS dämpas för den är minsann hemsk nu tycker jag. Ska också börja köra på lite mer seriöst nu har inte riktigt haft regelbundna cyklar och har absolut inte haft koll på ägglossningen alls...håller tummarna för oss alla {#emotions_dlg.flower}


    Trevlig helg Hjärta

Svar på tråden För oss med BIM 1-7 juli 2017