• Anonym (Peter Jacobsson)

    Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?

    Kvinnor, föredrar ni mjukt sex eller hårt knull?

    Hur skulle ni beskriva känslan av att bli rejält påsatt bakifrån?

  • Svar på tråden Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?
  • MaryM
    Anonym (JJ) skrev 2019-07-14 07:16:53 följande:

    Precis så gör min kille. Man bli ju galen :P

    Han tar mig bakifrån, men varsamt, så det gör aldrig ont.


    Najs! Grattis till dig.

    Jag har också träffat några där det inte gör ont bakifrån men jag tycker fortfarande inte det är skönt liksom. Kommer inte åt klitoris alls.
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Aurora Borrealis
    Pussan skrev 2019-07-13 21:48:26 följande:

    Men knullar du med honom då?


    Vad menar du? Självklart har jag bara sex med den som attraherar mig som jag har känslor för som då också i och med min attraktion för honom ger mig sköna orgasmer. Trodde det var underförstått. Förstår inte alls din fråga? Tror du jag förnekar mig mat när jag är hungrig?
  • Tom Araya
    Zwilma skrev 2019-07-14 07:23:02 följande:
    Ingen idé med sex meddelanden här på fl för så desperat är jag inte
    Fem meddelanden då, om de handlar om fruktsallad, solcreme, semesterplaner och mode? Drömmer
  • Tom Araya
    Annnaa skrev 2019-07-13 15:18:06 följande:

    Det är klart att det är skönt att bli knullad jättehårt ibland. Hur skall man beskriva det? Hur känns det för dig som kille att knulla en tjej stenhårt bakifrån?


    Det är det bästa!

    Näst bäst är henne på rygg på köksbordet.
  • Anonym (Mimi)

    Bäst tycker jag är när mannen står upp o lyfter upp mig o jag typ rider honom samtidigt som han håller mig runt rumpan. Så skönt

  • Milissis
    MaryM skrev 2019-07-14 07:07:58 följande:

    Bara för att balansera tråden lite :)

    Jag tycker hårt bakifrån gör ont som tusan. Slår i livmoderhalsen på ett väldigt ont sätt. Gillar inte bakifrån alls faktiskt.

    Jag föredrar faktiskt missionären, kommer bäst av den. Och gillar inte så himla porrigt sex. Hett och passionerat men med kontakt liksom. Gärna retas och dra ut kuken nästan helt och sen in igen.. ahhh

    Doggy känns porrfilm för mig. Men vi är alla olika, tur är det :)


    Tycker du balanserar bra. Men för att balansera ytterligare kan jag säga att det beror på vem man har sex med. Jag har fått ont vid sex bakifrån men inte med alla. Sen finns det inte så mycket att hämta bakifrån för mig annat än om jag vill få slut på sexet för det är ofta bästa sättet för att killen ska komma..

    Tycker lite synd om den majoritet av killar som inte fattar att sexet måste anpassas efter varje kvinna men även efter hur man själv är skapt.

    Jag har träffat killar som har kört stenhårt trots att de varit ganska långa och de har verkat dörvånade när jag sagt att det gjort ont. Säkert tror de att hårt o snabbt sex är att vara passionerad eller att det är ansett som bra. Det borde ingå i sexualundervisninhen att lära folk att de måste anpassa sig efter sina egna förutsättningar.
  • Tom Araya
    Milissis skrev 2019-07-15 01:11:29 följande:
    Tycker du balanserar bra. Men för att balansera ytterligare kan jag säga att det beror på vem man har sex med. Jag har fått ont vid sex bakifrån men inte med alla. Sen finns det inte så mycket att hämta bakifrån för mig annat än om jag vill få slut på sexet för det är ofta bästa sättet för att killen ska komma..

    Tycker lite synd om den majoritet av killar som inte fattar att sexet måste anpassas efter varje kvinna men även efter hur man själv är skapt.

    Jag har träffat killar som har kört stenhårt trots att de varit ganska långa och de har verkat dörvånade när jag sagt att det gjort ont. Säkert tror de att hårt o snabbt sex är att vara passionerad eller att det är ansett som bra. Det borde ingå i sexualundervisninhen att lära folk att de måste anpassa sig efter sina egna förutsättningar.
    Många poäng där.

    Många jag varit med verkar ha uppskattat bakifrån, om det är mer eller mindre med just mig vet jag inte, men jag har inte längden att slå i livmodertappen och formen verkar stimulera G-punkten hos vissa.
  • Milissis
    Tom Araya skrev 2019-07-15 01:59:07 följande:

    Många poäng där.

    Många jag varit med verkar ha uppskattat bakifrån, om det är mer eller mindre med just mig vet jag inte, men jag har inte längden att slå i livmodertappen och formen verkar stimulera G-punkten hos vissa.


    Skulle säga att man som tjej. Iaf i början tror på ungefär samma myter om vad bra sex är. Så många inklusive mig själv smickrar nog hellre än att klaga oavsett hur det känns
  • Tom Araya
    Milissis skrev 2019-07-15 02:16:48 följande:
    Skulle säga att man som tjej. Iaf i början tror på ungefär samma myter om vad bra sex är. Så många inklusive mig själv smickrar nog hellre än att klaga oavsett hur det känns
    Det är trist att det finns så många tjejer som inte kan stå för och ta ansvar för sin egen njutning, utan bara tar emot vad de får.

    Det rimmar dessutom rätt illa med tanke på hur kräsna tjejer kan vara och ibland också är på olika dejtingforum.
  • Milissis
    Tom Araya skrev 2019-07-15 02:21:41 följande:

    Det är trist att det finns så många tjejer som inte kan stå för och ta ansvar för sin egen njutning, utan bara tar emot vad de får.

    Det rimmar dessutom rätt illa med tanke på hur kräsna tjejer kan vara och ibland också är på olika dejtingforum.


    Ja. Personligen har jag slutat att anpassa mig. Tror det är mest när man är ung o osäker som man som kvinna inte vågar av rädsla för att inte va som alla andra.

    Att vara kräsen är inte riktigt samma sak för mig. Jag vill klicka med någon rent mentalt och jag vill tycka han är sexig o snygg. Just för att det är det som är intressant. Nr det kommer till sex så går killar och tjejer på myter tror jag. Myter som säger att Såhär ska man vara , se ut och göra och tycka och då är sexet bra.

    Tröt eller ej så har jag inte fattar detta förrän ett djupt samtal med min nuvarande kille. Som dessutom är allt annat än vanlig vad gäller sex.
  • Anonym (Navelludd)
    Tom Araya skrev 2019-07-14 20:56:54 följande:

    Fem meddelanden då, om de handlar om fruktsallad, solcreme, semesterplaner och mode?


    Haha, riktigt roligt! Särskrivning är ju en styggelse...
  • Pussan
    Aurora Borrealis skrev 2019-07-14 15:39:43 följande:
    Vad menar du? Självklart har jag bara sex med den som attraherar mig som jag har känslor för som då också i och med min attraktion för honom ger mig sköna orgasmer. Trodde det var underförstått. Förstår inte alls din fråga? Tror du jag förnekar mig mat när jag är hungrig?
    Nej...och jag förstod nog inte ditt svar. Frågan var ¨

    Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?¨

    Och i ditt svar skriver du: ¨Är det någon jag inte är attraherad av spelar det ingen roll vad han gör eftersom jag inte i så fall gillar något fysiskt från honom¨

    Därav min fråga. Ledsen om du tog illa upp, det var inte min avsikt.
  • Aurora Borrealis
    Pussan skrev 2019-07-17 00:37:15 följande:

    Nej...och jag förstod nog inte ditt svar. Frågan var ¨

    Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?¨

    Och i ditt svar skriver du: ¨Är det någon jag inte är attraherad av spelar det ingen roll vad han gör eftersom jag inte i så fall gillar något fysiskt från honom¨

    Därav min fråga. Ledsen om du tog illa upp, det var inte min avsikt.


    Alltså mitt svar är hur skönt ett stenhårt knull är beror helt på mina känslor för knullaren. En fet överviktig flintskalling som är elak och har en liten pillisnopp - inte skönt med ett stenhårt knull där alls. Därför förstår jag inte din fråga. Jag svarade ju jättetydligt på frågan.
  • Tom Araya
    Aurora Borrealis skrev 2019-07-17 22:06:30 följande:
    Alltså mitt svar är hur skönt ett stenhårt knull är beror helt på mina känslor för knullaren. En fet överviktig flintskalling som är elak och har en liten pillisnopp - inte skönt med ett stenhårt knull där alls. Därför förstår jag inte din fråga. Jag svarade ju jättetydligt på frågan.
    Jag tycker det är konstigt att inte förutsätta att frågan handlar om sex med en partner man attraheras av och vill ha sex med.
  • Anonym (Loop)
    Tom Araya skrev 2019-07-15 01:59:07 följande:

    Många poäng där.

    Många jag varit med verkar ha uppskattat bakifrån, om det är mer eller mindre med just mig vet jag inte, men jag har inte längden att slå i livmodertappen och formen verkar stimulera G-punkten hos vissa.


    Bakifrån är värst för mig! Ska det knullas hårt måste han vara väldigt liten för att det inte ska göra ont på mig (är säkert individuellt, jag säger inte att du är liten). Däremot älskar jag ett snabbt och hårt knull utan förspel om det är i missionären!
  • Anonym (Swift)
    Anonym (Loop) skrev 2019-07-18 00:57:01 följande:

    Bakifrån är värst för mig! Ska det knullas hårt måste han vara väldigt liten för att det inte ska göra ont på mig (är säkert individuellt, jag säger inte att du är liten). Däremot älskar jag ett snabbt och hårt knull utan förspel om det är i missionären!


    Håller helt med om att en mindre utvecklad man är att föredra om det ska va hårt o snabbt. Det är INTE skönt med någon som är större
  • Anonym (Visst)

    Om jag redan och nyss kommit uppskattar jag det mycket. Då är det heller sällan problem med livmodertappen, ens med rejält utrustad partner. Är jag tänd men inte galet kåt och inte har kommit är den lugnare varianten att föredra.

  • Grossglanz
    Anonym (Visst) skrev 2019-07-18 02:46:44 följande:

    Om jag redan och nyss kommit uppskattar jag det mycket. Då är det heller sällan problem med livmodertappen, ens med rejält utrustad partner. Är jag tänd men inte galet kåt och inte har kommit är den lugnare varianten att föredra.


    Skönast att "värma upp" underlivet med sakta djupa stötar...gött att känna livmodertappen mot ollonet...å sen köra på som du säger..ju kåtare desto hårdare:)
Svar på tråden Kvinnor - hur skönt är det med ett stenhårt knull?