• Anonym (Ståndet.)

    Orolig för stånd på nakenbad.

    Hej!

    Funderar på nakenbadsdebut, men är orolig för att få stånd.

    Är det accepterat att ha stånd på nakenbad?

  • Svar på tråden Orolig för stånd på nakenbad.
  • DirtyFantasy

    Försök vara distraherad, typ skulle du råka bli lite het börja fundera på vad du hade velat äta för mat, vad du kan hitta på under helgen, vad som borde fixas hemma etc..

    Det är svårt att ha stånd och vara fokuserad på saker som inte är upphetsande :)

  • Aikido

    Nej det är inte ok. Badvakterna kommer fortare än du hinner säga eunuck med de verktyg som bäst åtgärdar den uppkomna situationen.


  • Sorgmantel

    Det beror nog på vad för slags nakenbad det är. De flesta har nog strikta regler gällande sexuella yttringar. Där ska alla kunna bada, även barnfamiljer. Men så finns det ju sk spontannakenbad som inte sköts av någon förening eller så. Där kan man ju se en o annan man med stånd.

    Det är min uppfattning av det hela men jag kan ha helt fel.


  • Sorgmantel
    Aikido skrev 2017-06-19 17:06:47 följande:

    Nej det är inte ok. Badvakterna kommer fortare än du hinner säga eunuck med de verktyg som bäst åtgärdar den uppkomna situationen.


    Huu då! Lyckliga mig som är kvinna o kan vara kåt i smyg :D
  • Aikido
    Sorgmantel skrev 2017-06-19 17:09:22 följande:
    Huu då! Lyckliga mig som är kvinna o kan vara kåt i smyg :D
    Orättvist är bara förnamnet. Som man är man tvungen att iklä sig de mest besynnerliga utstyrslar för att ha en rimlig chans att dölja ett generande stånd.

  • Rambo69
    Sorgmantel skrev 2017-06-19 17:07:10 följande:

    Det beror nog på vad för slags nakenbad det är. De flesta har nog strikta regler gällande sexuella yttringar. Där ska alla kunna bada, även barnfamiljer. Men så finns det ju sk spontannakenbad som inte sköts av någon förening eller så. Där kan man ju se en o annan man med stånd.

    Det är min uppfattning av det hela men jag kan ha helt fel.


    Anledningen till att du kan se en och annan med stånd, skulle jag tro är förmodligen att du ser mycket snygg å sexig utGlad. Du kanske vill gå på naken bad med mig å min fru??? 
  • Anonym (Ståndet.)
    Sorgmantel skrev 2017-06-19 17:09:22 följande:
    Huu då! Lyckliga mig som är kvinna o kan vara kåt i smyg :D
    Ja, är orättvist att ni kvinnor kan vara kåta i smyg.

    Vi får väl se. Skulle kännas pinsamt att ha bånge bland barn.
  • Sorgmantel
    Rambo69 skrev 2017-06-19 17:29:15 följande:

    Anledningen till att du kan se en och annan med stånd, skulle jag tro är förmodligen att du ser mycket snygg å sexig ut. Du kanske vill gå på naken bad med mig å min fru??? 


    Hahaha... Nja, jag tillhör inte den typiskt "snygga" "välsvarvade" skaran av kvinnor, så inte är det mig de har stånd pga :D (även om det har varit lite närmanden). Du kan kika in på biglady.se så ser du hur jag ser ut.

    Skulle jag bada med er finge ni stå ut med min lille gubbe också ;)
  • Sorgmantel
    Aikido skrev 2017-06-19 17:22:17 följande:

    Orättvist är bara förnamnet. Som man är man tvungen att iklä sig de mest besynnerliga utstyrslar för att ha en rimlig chans att dölja ett generande stånd.


    Men stackare! Funderat på att linda den bångstyriga varelsen riktigt hårt innan ni ger er ut i stora världen? Jag menar, då kan ni ju använda vanliga byxor iallafall! ;)
  • Sorgmantel
    Anonym (Ståndet.) skrev 2017-06-19 17:29:45 följande:

    Ja, är orättvist att ni kvinnor kan vara kåta i smyg.

    Vi får väl se. Skulle kännas pinsamt att ha bånge bland barn.


    Testa ett spontannakenbad först :)
Svar på tråden Orolig för stånd på nakenbad.