• Äldre 20 Jun 20:05
    1690 visningar
    1 svar
    1
    1690

    Att få tillbaka ett ex.

    Jag blev dumpad igår av den som jag trodde var killen i mitt liv. Vi grät. Kramades. Kysstes. Han sa att han inte träffat någon som mig förut och att jag är helt perfekt och underbar på alla sätt, men att jag kommer få det bättre utan honom. Han sa att han inte räcker till. Att allt gått så fort och att han inte mår bra av att inte räcka till. Han sa att han kommer sakna mig, och vi grät. Oj vad vi grät. 

    Sen började han prata om ödet. "Detta kommer bli bra, vi måste i alla fall tro det" sa han. Han verkade så säker på att detta kommer bli bättre för oss båda.. att vara utan varandra asså.. Jag respekterade hans val och är inte arg på honom. Vi båda är ledsna och han sa gång på gång att han hade önskat att det var på något annat sätt.
    Jag vill mer än gärna bara ringa honom, eller skicka iväg ett sms, men jag vet att det är en usel idé så jag kommer strunta i det. Innan han gick så fick jag en sista kyss och han sa "vi hörs och ses i framtiden". Vi tycker fortfarande om varandra så sjukt mycket och som ni kanske förstår så finns det mycket känslor kvar (I guess?).. men jag vill inget annat än att få tillbaka honom, få honom att ångra sig, få honom att sakna mig (vilket jag tror är ganska naturligt att man känner).. tycker ni att jag borde höra av mig? Kanske inte nu, men i framtiden? Eller kommer han sakna mig mer om jag inte hör av mig alls? Vad har ni för erfarenheter av att höra av sig/inte höra av sig till era ex? Kom dom tillbaka när ni inte hörde av er?
  • Svar på tråden Att få tillbaka ett ex.
  • Anonym (Anony­m)
    Äldre 25 Jun 01:50
    #1

    Fattar nada.

    Han gjorde slut för att han känner sig otillräcklig?

    Antingen har du gjort fel emot honom men han är snäll och avslutar det snyggt.

    Eller så är han självdestruktiv med mindervärde-komplex.

    Ni bor i Sverige.. Ni har friheten att vara med varandra men är alltså inte det.. Trots otroliga möjligheter!

    Eller är han falsk, gift med någon bakom din rygg och måste åka tillbaka till hemlandet?

    Om han är prickfri på riktigt som människa så förstår jag inte att du inte tänker kritiskt om hela situationen och reflekterar över vad som faktiskt är så pass fel att han valde att lämna dig.

    Men av egen erfarenhet har jag också sagt åt x att gå sin väg.. Men man vill inget hellre att personen i fråga vägrar låta en försvinna.

    Men klart man går när tjejen "accepterar" ett val när hon vet att man mår dåligt och är självdestruktiv fast det ända man behöver är en soulmate vid sin sida.

    Vet inte eran situation, endast ni 2 vet om den.

    Lycka till.

Svar på tråden Att få tillbaka ett ex.