• lollip0p

    Vilken åldersskillnad hade du valt mellan första och andra barnet?

    Om ni hade fått möjlighet att välja helt fritt och det gick att välja utan några som helst problem, vilken åldersskillnad hade ni då valt för era barn?

    Vill ni svara med specifika år-/månads-alternativ här i tråden får ni hemskt gärna göra det (jag valde dock att inte ta med för många alternativ i själva omröstningen).

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken åldersskillnad hade du valt mellan första och andra barnet?
  • LillaJag06

    Min son kommer vara nästan 3 år. Han blir 3 september och lillebror föds i slutet på juli/början på augusti.
    Tycker det är en jättebra tid emellan :)
    Kan inte rösta via mobilen.

  • halfbaked

    Vi har en på 10 mån och tänkte börja försöka igen när hon är 1.5. Tog lite tid att få till henne så hoppas det går snabbare nu. Ca 2-2.5 år emellan tycker jag vore bra vilket i praktiken skulle innebära 2-3 år emellan dem rent skolmässigt då hon är född i augusti. Förstår att det är tufft att ha två så små men tror de kan få mycket glädje av varandra också! Kan nog tänka mig vänta sedan 4 år ungefär till nr 3

Svar på tråden Vilken åldersskillnad hade du valt mellan första och andra barnet?