• Anonym (Det på insida­n är INTE det som räknas­!)
    Äldre 21 Jun 22:49
    2038 visningar
    12 svar
    12
    2038

    Hur stor betydelse har timglasfigur, muskler, porrkönsideal för sexuell attraktion? ÄRLIGT!!!!

    Insidan är väl knappast det somfår kukar att styvna och fittor att fuktas?

    Hur viktigt är det kroppsliga egentligen? Läser trådar härinne om porrkroppsideal och annat och ser dagligen sådana kroppar var än jag rör mig..svårt att vara oberörd och inte påverkas av dessa specieltl om man inte ens kommer i närheten av en sådan....

    Om man fick välja skulle man inte hellre ta den som är utstuderat sexig än den som är ganska osynlig men kanske har en sexig människa på insidan?

    Var nu ärliga!!!

  • Svar på tråden Hur stor betydelse har timglasfigur, muskler, porrkönsideal för sexuell attraktion? ÄRLIGT!!!!
  • Anonym (Tant)
    Äldre 21 Jun 22:52
    #1

    Det beror väl på vad man är ute efter - om det är bara sex eller ett förhållande!

  • Äldre 21 Jun 23:02
    #2

    För min del är det inte musklerna även om kroppen är viktig. Att den är slank och hyfsat välskött. Ansiktet, håret och klädstilen är betydliigt mer tändfaktorer för mig. Långt hår på killar och lite trimmat skägg,  gärna lite feminina och bildsköna;)

    Sen kemin och blickarna mellan oss, Kyssarna, samspelet och förstås bra kommunikation! Sånt gör mig tänd till tusen!

  • Anonym (ABC)
    Äldre 21 Jun 23:04
    #3

    Det finns kroppar som gör det omöjligt för mig att bli attraherad oavsett insida. Främst en större övervikt men även rejält mager har jag svårt med.

    Men, det finns ju även personligheter som inte den snyggaste kroppen kan kompensera för.

    Får jag helt önska så tar jag en vältränad, lagomt musklig/lagomt smal kille med håret i behåll. Men så länge killen bara är inom mina ok-ramar, som ändå är ganska generösa blir jag oftast mest attraherad av humor och charm.

  • 100kgp­appa
    Äldre 24 Jun 10:48
    #4
    +1

    Om man bortser ifrån allt annat, så väljer man ju den som mest matchar den kroppstyp man tänder på.

    Att många män tänder på fylliga bröst, markerad midja och breda höfter har inget med porr att göra, vi är ju programmerade så, att tända till på kvinnor när de blivet vuxna och fått en vuxen kropp.

    Även om precis alla typer finns representerade inom porren, så är det ju många tjejer som ser extremt bra ut. Men det är ju för att det säljer. Porren levererar det som marknaden vill ha, inte tvärtom.

    Men i verkligheten är det ju så mycket annat som spelar in, jag har haft sex med de flesta kroppstyper, från korta smala tjejer till långa överviktiga.

  • Äldre 24 Jun 12:14
    #8

    Är insidan oattraktiv så spelar det exakt noll roll hur utsidan ser ut, oavsett om det är sex eller relation som avses. Det finns så många människor där ute med integritet, intelligens, attraktiv personlighet att det inte finns någon som helst anledning att nöja sig med mindre, ens om det bara rör sig om knull.


    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Anonym (Det på insida­n är INTE det som räknas­!) Trådstartaren
    Äldre 24 Jun 12:20
    #9
    Smecker skrev 2017-06-24 12:14:30 följande:

    Är insidan oattraktiv så spelar det exakt noll roll hur utsidan ser ut, oavsett om det är sex eller relation som avses. Det finns så många människor där ute med integritet, intelligens, attraktiv personlighet att det inte finns någon som helst anledning att nöja sig med mindre, ens om det bara rör sig om knull.


    Var hittar du dessa? lever vi på samma planet?:P
  • Äldre 24 Jun 12:24
    #10
    Anonym (Det på insidan är INTE det som räknas!) skrev 2017-06-24 12:20:11 följande:

    Var hittar du dessa? lever vi på samma planet?:P


    Nej, vi lever förmodligen inte på samma planet. Det är dessutom oerhört oattraktivt med människor som nöjer sig.
    Cuiusvis hominis est errare, nullius nisi insipientis in errore perseverare
  • Äldre 24 Jun 12:34
    #11
    -1

    Tja, vad ska man göra? Om man i likhet med mig helt saknar begåvning och andra inre egenskaper, måste man i desto större grad satsa på de yttre. Har sjukskrivit mig för att kunna hänga på gymmet hela dagen och träna inför maraton på kvällen. Snart vågar jag mig på att komplettera mitt yttre med lite tattisar. Gör det mycket ont?

  • Anonym (mmm)
    Äldre 24 Jun 12:38
    #12
    Anonym (Det på insidan är INTE det som räknas!) skrev 2017-06-21 22:49:01 följande:

    Insidan är väl knappast det somfår kukar att styvna och fittor att fuktas?

    Hur viktigt är det kroppsliga egentligen? Läser trådar härinne om porrkroppsideal och annat och ser dagligen sådana kroppar var än jag rör mig..svårt att vara oberörd och inte påverkas av dessa specieltl om man inte ens kommer i närheten av en sådan....

    Om man fick välja skulle man inte hellre ta den som är utstuderat sexig än den som är ganska osynlig men kanske har en sexig människa på insidan?

    Var nu ärliga!!!


    Du kommer få lika många svar som stjärnor på himlen. Allt handlar om betraktarens öga. 

    Du verkar vara väldigt osäker på dig själv?

    och som svar på din fråga; jag tar alternativ nummer 2 helt ärligt. Om en person är jättesexig utanpå men bara ett korkat skal så tröttnar jag på 5 minuter, oavsett hur sexig den verkar först. I want what lasts longer.
Svar på tråden Hur stor betydelse har timglasfigur, muskler, porrkönsideal för sexuell attraktion? ÄRLIGT!!!!