• Flizan30

    Nelly sena med leverans?

    jag beställde från Nelly i söndags och betalade  extra för att det skulle komma fram inom 48 timmar (vardagar ) på tisdag kom ett meddelande om att de förhansbokat frakt, så jag trodde det var på väg. nu är det fredag midsommarafton och paketet har fortfarande nte gått iväg. Närjag kollar orderhistorik har det fortfarande inte gått iväg., Ska kontakta dem på måndag, varan kanske har sålt slut och det är kaos pga alla rea. men bör jag inte kunna kräva tillbaka pengar för snabb frakt då den verkar gå iväg på precis samma tid som vanliga produkter (2-5 dgr)?

  • Svar på tråden Nelly sena med leverans?
  • Hakkka1937

    Beställer aldrig från Nelly nuförtiden då deras leveranstider aldrig stämmer. Sista gången fick jag kanske 2 av de 6 sakerna jag beställt (de hade nån rea). Mejlade och undrade varför de fortfarande sålde sakerna på hemsidan om de nu var slut i laget. Fick inget svar. Gav dem då en dålig recension på trustpilot och sågade dem. Fick svar att jag kunde beställa om och de skulle bjuda på expressfrakt. Poängen med att beställa på rea och få saker lite billigare ignorerade de totalt. Beställer enbart från Zalando och Boozt numera. De leverar snabbt som tusan och har sjukt bra saker.

Svar på tråden Nelly sena med leverans?