• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilka brukar ni fira midsommar med?
  • Tonårsmamman1

    Vi firar med kompisar. När barnen var yngre var dom också med. Idag kommer vår dotter och hennes kompis att fira med oss, sedan sticker de på en fest senare på kvällen.

  • Anonym (B)

    Brukar alla år fira med familj och vänner.. men i år första ggn jag sitter ensam hemma.

  • lövet2

    Det är olika varje år. Just i år var det med de flesta av mina barn plus en svärson. Vi grillade, åt gott och spelade kort sedan.

  • Anonym (Tant)

    Nästan alltid med släkten, men i år slapp vi det, gudskelov. Det blev hemma i lugn och ro med familjen, med sällskapsspel och glass istället för familjedrama och stela leenden och det genomskinliga "ååå så trevligt vi har när vi träffas!"

  • Cecese

    Olika från år till år. Varannan midsommar har jag barnen och firar med dom. Ibland själva och ibland har jag haft en partner eller någon annan med. De år jag inte har barnen har jag firat allt från ensam på krogen till att vara med vänner. 

  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Tant) skrev 2017-06-27 14:17:44 följande:

    Nästan alltid med släkten, men i år slapp vi det, gudskelov. Det blev hemma i lugn och ro med familjen, med sällskapsspel och glass istället för familjedrama och stela leenden och det genomskinliga "ååå så trevligt vi har när vi träffas!"


    Håller med dig. Men fasen vad jag sörjer att min släkt/familj är på det viset. Längtar tills jag får egna barn så att det känns som att man firar på riktigt istället för hur det är nu med bara mig och sambon.
Svar på tråden Vilka brukar ni fira midsommar med?