• scrapparlotta

    tips på familjefilm...

    Som vanligt är det skit på TV:n, så vi vill se en film ikväll. Men vad ska vi se? Vi ser väldigt lite på film.... det ska vara nåt som även två tjejer i åldrarna 11 och 13 år kan se.

    Vi har viaplay och netflex att titta på....

  • Svar på tråden tips på familjefilm...
  • Aniiee

    ingen aning om vad som finns att se på netflix eller viaplay, men how to train your dragon? Skulle rekommendera en anime, men tvivlar på att det finns.....  (finns andra kanaler att se anime på...) 

    Vet inte riktigt varför med alla filmer jag kommer på som tjejer jag känner i den åldern gillar är just anime.....


    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Aniiee
    Griseknoen35 skrev 2017-06-24 18:50:56 följande:

    Nya Disneyfilmen Vaiana är bra


    förutom då att det är skitfånigt att den/hon heter Vaiana i europa, eftersom namnet Moana har betydelse för filmen som Vaiana inte har..... 
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
  • Vixen90

    The Notebook

    Miss Peregrines hem för besynnerliga barn

    Hachiko

    Fantastiska vidunder och var man hittar dem

    The intouchables

  • llindaaa

    Insidan ut
    Narnia 
    Jumanji
    Shrek
    Monsters Inc
    Madagaskar

    Det är filmer som jag verkligen rekommenderar, sett alla dessa fler än en gång 

  • Griseknoen35

    Rekommenderar fortfarande Vaiana trotts att folk har åsikter om vad karaktären heter. Kan dock rekommendera serien Anne på grönkulla- heter Anne med ett e på Netflix, faktiskt väldigt bra trotts att den skiljer sig ganska mycket från boken.

  • Aikido

    Kick-Ass.

    Visserligen från 15 år men klart underhållande. Bara kvar i 5 dagar till.

  • Aniiee
    Griseknoen35 skrev 2017-06-24 19:02:19 följande:

    Rekommenderar fortfarande Vaiana trotts att folk har åsikter om vad karaktären heter. Kan dock rekommendera serien Anne på grönkulla- heter Anne med ett e på Netflix, faktiskt väldigt bra trotts att den skiljer sig ganska mycket från boken.


    Folk och folk, JAG. Och jag rekommenderar också MOANA.....
    Litter your world with your gems of thoughts and deeds
Svar på tråden tips på familjefilm...