• Anonym (M35)

    Utlösning i sömnen som vuxen

    Fick för någon dag sedan utlösning i sömnen, jag är 35 år. Är detta vanligt? Till saken ska sägas att jag inte haft utlösning på cirka 7 dagar. Jag och tjejen skulle ha sex men vi hade delat på en flaska vin och jag blev inte riktigt hård. Jag avslutade henne med fingrarna och hon fick en skön orgasm och så sa hon att jag kunde få komma till på morgonen efter istället. Jag vaknade på natten att det "pulserade" som när man får orgasm och det kändes även som det. När jag känner med handen har jag sprutat över magen. Jag minns inte om jag drömde något (sexdröm) just innan.

    Någon annan som varit med om detta i vuxen ålder? Jag gissar att det är kroppens säkerhetsventil som släpper på "övertrycket" själv.

  • Svar på tråden Utlösning i sömnen som vuxen
  • MrFlex

    Utlösning på natten har hänt mig en enda gång under livet och det var i vuxen ålder. Hände i samband med en sexdröm men jag vet inte om jag runkade i sömnen.

  • Anonym (Reptilhjärnor)

    Som ovan. Hänt mig vid två gånger att jag vaknat och varit helt översköljd över kalsongernas framsida. Men då har det varit vid sexdrömmar som jag kommit ihåg när man vaknat.

  • Anonym (ja)

    Ja, utan regelbunden utlösning löser kroppen detta själv - även hos vuxna.

  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (ja) skrev 2017-07-01 12:10:02 följande:

    Ja, utan regelbunden utlösning löser kroppen detta själv - även hos vuxna.


    Precis. Det ska inte tro det kan ligga och gotta sig i en varm pung inte när ny produktion levereras haha.
  • 100kgpappa

    Har aldrig hänt mig, nånsin. Inte ens när jag gått flera veckor utan att komma.

Svar på tråden Utlösning i sömnen som vuxen