• sofabulous

    Vad associerar du med white trash?

    Det första jag kommer att tänka på är raggare som åker runt i såna där gamla skruttiga bilar. Sen tänker jag på överviktiga white trash morsor med sönderblekt hår som röker. Vad associerar du med white trash? Utseendemässigt, beteendemässgt etc.

  • Svar på tråden Vad associerar du med white trash?
  • RMC
    sofabulous skrev 2017-06-27 14:32:27 följande:

    Det första jag kommer att tänka på är raggare som åker runt i såna där gamla skruttiga bilar. Sen tänker jag på överviktiga white trash morsor med sönderblekt hår som röker. Vad associerar du med white trash? Utseendemässigt, beteendemässgt etc.


    Fanns ett par karaktärer i filmen KillBill......
  • Anonym (Hulb)

    Fattiga sydstatare i USA, med tvivelaktigt moraliskt kompass.

    Eller oändligt många trådar på familjeliv där självutnämnda förståsigpåare dömmer folk till höger och vänster och summan från alla trådar är att precis allt och alla får epiteten "white trash".

  • Anonym (Hepp)

    Tatueringar över halva kroppen
    Piercing
    Sitta och bresa med benen (gäller killar)
    Bara dricka öl
    Spela på hästar

  • Stårschan

    Högljudda människor som går omkring bland folk i mjukisbrallor, skriker på sina barn och hundar, och som kämpar hårt för att hålla jantelagen vid liv genom att förakta och aktivt motarbeta bildning, högtidlighet och stil.

  • John22

    Smutsigt och rörigt hemma, vuxna människor som fortfarande pratar som om de är 14-åringar (asså men hallå jag måste ba' dra och köpa cigg liksom), mycket bidrag och annat parasitiskt beteende. Gubbar som går runt i spännislinnen trots att de ser ut som sju svåra år och skabbiga kärringar som blottar på tok för mycket hud och identifierar sig själva som "cougars".

  • Anonym (M)

    *Rockare/hårdrockare


    *Folk som är panka och super och knarkar. 


    *arbetslösa/låginkomsttagare som klagar på att de inte får något jobb samtidigt som de inte väljer att utbilda sig för att kunna komma någonstans.


    *Folk som skaffar barn tidigt och lever på sina föräldrar och vägrar växa upp 

  • Tow2Mater

    De som konstant går med näsan i sina smartphones ute bland andra, utan att ta hänsyn till nåt runtomkring.

  • Konservativ

    De som använder detta uttryck är rasister utan att de förstår det. Ett uttryck använt av högfärdiga människor.

Svar på tråden Vad associerar du med white trash?