• Anonym (Kaffedraken)

    40 årspresent till småbarnsmamma som har allt?

    Vad har ni för tips på jättebra presenter till världens underbaraste småbarnsmamma som fyller 40?
    Lite om henne: Otroligt omtänksam, förvirrad, supersnäll, rolig, barnen är hennes värld, hon bor väldigt fint, har generös tillgång på allt som har med pengar att göra så hon saknar egentligen inget.
    Jag har inte den bästa ekonomin men tänker att 1000:- funkar
    Vi bor ganska långt ifrån varandra. Att göra ngt för henne där barnen inte är med är inte aktuellt;) 
    Skulle vilja hitta på något riktigt bra, vad som helst, vad har ni för tips??Kyss

  • Svar på tråden 40 årspresent till småbarnsmamma som har allt?
  • Anonym (Kaffedraken)

    En samling med dina favoritrecept

    Nån aktivitet som hon kan göra med barnen

    Ett kit för att prova på en ny hobby som hon inte skulle komma på själv (alltifrån smycken till fiske)

  • Anonym (Kaffedraken)
    Nandez skrev 2017-06-27 18:33:17 följande:

    Någon sorts upplevelse kanske.


    Ja, givetvis. Detta är rätta svaret.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Clever12345 skrev 2017-06-27 21:47:59 följande:
    Du måste skämta.....
    Presentkort brukar uppskattas av dom flesta för då kan man själv välja vad man vill köpa
    Dyslexiker
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag hade älskat att få följande:

    En dags hemmafix. Dvs man är ett gäng som hjälper till med de där husgerådens som blivit liggande. Tavlor som ska upp på väggen, lampa som ska sättas upp, häck som ska klippas, rabatter som ska ränsas, hylla som ska monterad upp. Avsluta arbetsdagen med en god middag hos henne där hon blir gäst.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Lindiza skrev 2017-06-27 21:57:15 följande:

    Presentkort brukar uppskattas av dom flesta för då kan man själv välja vad man vill köpa


    Snälla, håll dina svenssontankar för dig själv. Den här personen står uppenbarligen högre upp i rang. Då är ett presentkort direkt olämpligt.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Den här tjejen är kanske inte en "Svensson", men vem är egentligen det eftersom vi alla är unika;) Hon är inte bättre än någon annan och anser sig inte vara det- och det är fantastiskt med henne:)
    Presentkort kan vara bra för många- men tror att det är något annat jag söker för hennes del.
    Att styra upp i hennes hem är helt uteslutet då Herr Perfektion bor i samma hem ;) Mera förslag:)))

  • Anonym (Kaffedraken)
    Clever12345 skrev 2017-06-27 23:21:12 följande:
    Snälla, håll dina svenssontankar för dig själv. Den här personen står uppenbarligen högre upp i rang. Då är ett presentkort direkt olämpligt.
    Du behöver inte vara otrevlig mot mig för jag har inte gjort dig nått ont
    Dyslexiker
  • Anonym (Kaffedraken)
    Lindiza skrev 2017-06-28 20:43:55 följande:

    Du behöver inte vara otrevlig mot mig för jag har inte gjort dig nått ont


    Stämmer förvisso. Blir bara irriterad när någon ger råd som inte är insatt. Bara att ge pengar är ofint bland högre samhällsklasser, så även presentkort.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Att göra ngt för henne där barnen inte är med är inte aktuellt.

    Just den biten försvårar det hela avsevärt tycker jag. Dagspa är ju utelsutet då ex.
Svar på tråden 40 årspresent till småbarnsmamma som har allt?