• Anonym (Johanna)

    Bröstförstoring när man är gravid?

    Har någon här förstorat brösten när ni varit gravida? Har bokat tid men upptäckte just att jag är gravid...

  • Svar på tråden Bröstförstoring när man är gravid?
  • Anonym (Nej nej)

    Tror inte att man kan göra det. Avboka tiden och boka om den när du fött och ammat (om du ska det).
    Om du inte ska behålla gör du abort först men hör med kliniken.

  • Anonym (Ellen)

    Antagligen omöjligt, dessutom förändras brösten massor av en graviditet så lika bra att graviditeten kom först :)

  • Anonym (Suck!)

    Aldrig hört nåt dummare. Klart du inte får göra operationen när du är gravid.

  • Anonym (Nej)

    Det är väl ändå självklart att man inte gör en onödig operation på en gravid kvinna.

  • Waow

    På riktigt!?

    Har alltid fått höra att det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.. kan nu definitivt konstatera att det finns dumma frågor....

  • Anonym (Johanna)
    Waow skrev 2017-06-28 00:22:11 följande:

    På riktigt!?

    Har alltid fått höra att det finns inga dumma frågor, bara dumma svar.. kan nu definitivt konstatera att det finns dumma frågor....


    ... och otrevliga svar! Man kan skriva det på ett bra sätt! Så ta din taskiga attityd någon annanstans! Jag förstår att man inte ska göra det, men jag har också läst om många som gjort det! Därav ville jag se om någon gjort det här!
  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Suck!) skrev 2017-06-27 18:15:16 följande:

    Aldrig hört nåt dummare. Klart du inte får göra operationen när du är gravid.


    Om du vill veta så får man det! Därav ville jag se om några gjorr det här... Jag tänker inte genomföra det men var nyfiken! Man kan kommentera på ett trevligt sätt!
  • Anonym (Sillisar)

    Man får absolut inte göra de som gravid. Du ska helst vänta 6 månader efter eventuell graviditet innan du gör det och där också vänta minst 6 månader innan du blir gravid igen efter du opererat brösten.

  • Anonym (Nej nej)
    Anonym (Johanna) skrev 2017-06-28 08:40:29 följande:
    Om du vill veta så får man det! Därav ville jag se om några gjorr det här... Jag tänker inte genomföra det men var nyfiken! Man kan kommentera på ett trevligt sätt!
    Vart har du hört att man får göra en förstoring som gravid? Ytterst tveksamt att en utbildad läkare hemför ett sådant ingrepp när man undviker att röntga tänderna om det inte är akut.
    Du är felaktigt informerad.
Svar på tråden Bröstförstoring när man är gravid?