• mammatillengrabb

    Vi som hoppas få plus i juli

    Om jag räknat rätt har jag äl den 7e och har bim 22e. Första månaden vi försöker och hoppas på ett plus!

  • Svar på tråden Vi som hoppas få plus i juli
  • Trollbecca

    Hej ???? jag har precis haft äl nu 25-26 juni och hoppas att mensen inte kommer om ca 2 veckor. Kan inte dagarna gå lite snabbare?! ????

  • oONinniOo

    Har troligen ÄL runt 10-11 och BIM allt mellan 23-26 beroende på lutealfasen. Försökt sen januari med barn nr 2 och än så länge mest haft oturen med kemiska graviditeter (får svagt plus och därefter negativt samt en något sen mens). Så nu hoppas vi på att juli är vår månad.


    Försöker med syskon sen januari -17
  • mammatillengrabb
    Trollbecca skrev 2017-06-27 21:33:08 följande:

    Hej ???? jag har precis haft äl nu 25-26 juni och hoppas att mensen inte kommer om ca 2 veckor. Kan inte dagarna gå lite snabbare?! ????


    Ja vist känns det som om tiden står still ibland! Får tiden att snabba på lite genom mitt sjuka barnvagnsbegär haha! Äntligen kan jag kolla barnvagn igen! Idag kom till och med sambon fram för att visa en barnvagn.
    oONinniOo skrev 2017-06-27 21:43:50 följande:

    Har troligen ÄL runt 10-11 och BIM allt mellan 23-26 beroende på lutealfasen. Försökt sen januari med barn nr 2 och än så länge mest haft oturen med kemiska graviditeter (får svagt plus och därefter negativt samt en något sen mens). Så nu hoppas vi på att juli är vår månad.


    Då ligger vi ganska lika i tid, hoppas på plus!!! Mådde så sjukt illa sist så är med skräckblandad förtjusning jag ger mig in i detta igen!
  • Avacyn

    Hej hoppar in här jag med. Ja och sambon har försökt med nummer två sedan början av april. Hittills haft en del spöksträck så nu hoppas man att detta blir månaden man får ett riktigt plus ????

  • mammatillengrabb
    Avacyn skrev 2017-06-29 07:33:45 följande:

    Hej hoppar in här jag med. Ja och sambon har försökt med nummer två sedan början av april. Hittills haft en del spöksträck så nu hoppas man att detta blir månaden man får ett riktigt plus ????


    Håller tummarna! Längtar massor efter ett plus, men senaste graviditeten så mådde jag pyton, blev sjukskriven från skolan och blev nästan inlagd med dropp så är lite rädd med!
  • mammatillengrabb
    Jassan123 skrev 2017-06-29 11:21:55 följande:

    Hej ! Hoppar in här , har BIM den 2 Juli :)


    Åh då har du ju inte långt kvar innan du vet! Sååå spännande!
  • Jassan123
    mammatillengrabb skrev 2017-06-29 11:32:03 följande:

    Åh då har du ju inte långt kvar innan du vet! Sååå spännande!


    Haha nej inte långt alls , men dessa sista dagarna går långsamt !
Svar på tråden Vi som hoppas få plus i juli