• Björnligan

    Hjälp vad ska jag ha på mig??

    Är halvvägs in på min tvillinggraviditet och hittar verkligen inga byxor som fungerar, definitivt inte som kommer fortsätta fungera fram till hösten... Med min son så var jag som störst nu under sommaren, så kjolar o klänningar har jag en del, men har redan vuxit ur alla långbyxor som jag hade då. Så just nu blir det mysbyxor väldigt ofta, inte jättekul att springa runt på stan i... Tips mottages tacksamt, gärna onlinebutiker och helt enkelt vilken sorts byxa som fungera bäst när magen växer så fort och så mycket? Gillar inte muffar, tycker att det spänner och känns allmänt obekvämt. Funderade på linnebyxor som man kan sätta lite mer under magen, men de satt också för hårt. Nån som vet nån modell med lite lösare resår och som man kan dra åt själv med snöre? Nån som har erfarenhet av hängslebyxor?

    Tack på förhand :)

  • Svar på tråden Hjälp vad ska jag ha på mig??
  • Norris
    Björnligan skrev 2017-06-30 12:31:18 följande:

    Är halvvägs in på min tvillinggraviditet och hittar verkligen inga byxor som fungerar, definitivt inte som kommer fortsätta fungera fram till hösten... Med min son så var jag som störst nu under sommaren, så kjolar o klänningar har jag en del, men har redan vuxit ur alla långbyxor som jag hade då. Så just nu blir det mysbyxor väldigt ofta, inte jättekul att springa runt på stan i... Tips mottages tacksamt, gärna onlinebutiker och helt enkelt vilken sorts byxa som fungera bäst när magen växer så fort och så mycket? Gillar inte muffar, tycker att det spänner och känns allmänt obekvämt. Funderade på linnebyxor som man kan sätta lite mer under magen, men de satt också för hårt. Nån som vet nån modell med lite lösare resår och som man kan dra åt själv med snöre? Nån som har erfarenhet av hängslebyxor?

    Tack på förhand :)


    Jag är bara i vecka 14 än så länge men har köpt hängselbyxor. Dom är sååååååå sköna!! Tror jag kommer leva i dom om några veckor :)
  • molly11

    Det blev mycket leggings och klänningar/tunikor i slutet på min graviditet för ett gäng år sen. Jag trivdes inte gravidbyxor och jeans alls. Ville ha det lite fritt och ledigt. Kanske inte det snyggaste med ack så skönt.

  • Annelie 76

    Jag köpte mjuka, fladdriga trikåbyxor på Indiska med bred mudd istället för resår. Gick inte så långt upp på magen men en bit och spände inte. Deras trikå brukar vara väldigt elastisk vilket jag behövde.

  • Norris
    Björnligan skrev 2017-06-30 12:43:50 följande:

    Är de det? Var köpte du dem?


    Bonprix :)
Svar på tråden Hjälp vad ska jag ha på mig??