• Treansresa

    Bf 17-21 juli?

    Någon mer än jag som är i slutet nu?:)

    Tänkte här kan vi dela längtan, förberedelser, frustration och glädje.

    Har själv bf 19/7 och blivit lurad 2 gånger redan.

  • Svar på tråden Bf 17-21 juli?
  • Treansresa
    Vårivfresa skrev 2017-06-30 14:21:19 följande:

    Hej!

    Vi har bf 17/7 men hon får hemskt gärna komma nu :)


    Jag känner samma sak! Börjar bli riktigt less! Hur mår du i graviditeten?:)
  • Vårivfresa
    Treansresa skrev 2017-06-30 15:36:35 följande:
    Jag känner samma sak! Börjar bli riktigt less! Hur mår du i graviditeten?:)
    Jag har mått dåligt sen dag 1, hyperemiss gravidarum som fortfarande håller i sig. Så jag äter en massa tabletter mot kräkningar och illamåendet... Det är vårt första barn och lär bara bli ett. Men jag har, peppar peppar, inte haft nå foglossningar under tiden men börjar känna av mensvärk i ryggen nu och i ljumskarna om jag gjort för mycket under dagen :)

    Hur mår du? Snart dags för dig?
  • Treansresa
    Any80 skrev 2017-06-30 15:58:03 följande:

    Har bf 18/7 längtar, har idag väldigt mycket mensvärk ,,


    Hoppas mensvärken betyder att det är pågång! Hur mår du använder annars?:)
  • Treansresa
    Vårivfresa skrev 2017-06-30 15:58:16 följande:

    Jag har mått dåligt sen dag 1, hyperemiss gravidarum som fortfarande håller i sig. Så jag äter en massa tabletter mot kräkningar och illamåendet... Det är vårt första barn och lär bara bli ett. Men jag har, peppar peppar, inte haft nå foglossningar under tiden men börjar känna av mensvärk i ryggen nu och i ljumskarna om jag gjort för mycket under dagen :)

    Hur mår du? Snart dags för dig?


    Men usch det låter inte som någon rolig graviditet. Jag har faktiskt haft en grym graviditet fram tills för två veckor sedan. Känns som en revansch efter två jobbiga graviditeter. Nu börjar det bli tuffare så hoppas den vill titta ut snart. Har bf 19
  • Any80
    Treansresa skrev 2017-06-30 17:52:45 följande:

    Hoppas mensvärken betyder att det är pågång! Hur mår du använder annars?:)


    Mår inte så bra idag, mensvärk, trött, tung mm , vill föda nu :) hur mår du?
  • Treansresa
    Any80 skrev 2017-06-30 18:16:44 följande:

    Mår inte så bra idag, mensvärk, trött, tung mm , vill föda nu :) hur mår du?


    Tycker det börjar bli jobbigare och jobbigare. Så fort jag gör något kommer förvärkarna så ligger mest i sängen. Vilket betyder att dagarna går så segt. Måste dock börja fixa iordning för bebisens ankomst känns det som.

    Hoppas du mår bättre imorgon! Eller att du föder snart:) är det din första?
  • Any80
    Treansresa skrev 2017-06-30 18:27:12 följande:

    Tycker det börjar bli jobbigare och jobbigare. Så fort jag gör något kommer förvärkarna så ligger mest i sängen. Vilket betyder att dagarna går så segt. Måste dock börja fixa iordning för bebisens ankomst känns det som.

    Hoppas du mår bättre imorgon! Eller att du föder snart:) är det din första?


    Det e mitt tredje, ligger också mycket och vilar, tur att jag har fixat allt här hemma :)
  • Treansresa
    Any80 skrev 2017-06-30 18:33:41 följande:

    Det e mitt tredje, ligger också mycket och vilar, tur att jag har fixat allt här hemma :)


    Jag måste ta tag i allt. Men skjuter gärna upp det. Vi beställde iallafall ena skötbordet idag så det borde komma i slutet på nästa vecka. Men den får gärna komma enda! Jag har dom lägst gått till 37+4 med mina så börjar bli stressad. Tror dock denna kommer stanna längre. När har du fått dina?
Svar på tråden Bf 17-21 juli?