• Linluva3

    Söker vänner runt Eskilstuna

    Hej.

    Jag är en tjej som letar efter nya vänner mest på grund av att jag växt ifrån många av mina kompisar.

    Jag är en tjej som känner att jag har hittat mig själv. Jag är ganska enkel, tycker om pyssel, naturen (fiskar, plockar bär och svamp), men likaså en fika/tur på stan som andra äventyr. Är både en planerare och en spontanare.

    Jag kan omöjligt vara ensam om att önska finna nya bekantskaper?

    Skriv om intresse finnes!

    Kram!

  • Svar på tråden Söker vänner runt Eskilstuna
  • sssmultron

    Heej ????

    Du är inte ensam med att söka nya bekantskaper.

    Jag är som dig enkel, och en spontanare. Jag tycker om naturen samt träna och fixa och dona.

    Du kanske inte läser läser det här då de va ett tag sen du skrev tråden ????

    Men hoppas på svar!

    Kraaam

  • kaffekannaa

    Hej!

    Kul att jag hittade den här tråden!

    Jag känner samma som dig angående mina vänner och nu vill jag gärna hitta någon/några nya att umgås med! ????

  • sssmultron

    Heeej

    Roligt att någon svara. :)

    Vore jätte roligt!

    De flesta trådar man läser där någon söker nytt umgänge så undrar man hur många de är som går hela vägen att träffad oxå eller pratar haha...

    Man kanske ska komma på och göra en app haha.

  • MariaMe

    Hej,

    Du låter som att du har flera intressen gemensamt med mig. Jag är också en tjej som sedan länge vuxit ifrån mina vänner. Har nu nya vänner men hittar inga som riktigt gillar att göra saker i naturen. Dessutom drivs jag av djupa och filosofiska samtal. Jag bor ochochpå studerar på Åland.

    Det kunde vara kul att veta mer om dig, vad du är för person. Var bor du? Hur gammal är du?

    Skriv till mig om jag låter som en trevlig prick

    /Maria

  • johlin91

    Hej ! Jag är lite i samma sits. Har bott i Eskilstuna i ca 5 år. Känner att jag skulle vilja ha ett rikare socialt liv... Hur gammal är du ?

Svar på tråden Söker vänner runt Eskilstuna