• Anonym (Björn)

    Pappa dansar runt i långkalsongerna

    Vad skulle ni göra om ni kom hem till era föräldrar, och eran pappa dansar runt i endast långkalsonger till sportmelodin som spelas på radio när det är sportrepotage och liknande?

  • Svar på tråden Pappa dansar runt i långkalsongerna
  • Jemp

    Skrattat förmodligen.

    (Om vi bortser från detaljen att han är död, aldrig var sportintresserad och förmodligen inte ägde ett par långkalsonger).

  • sextiotalist
    Anonym (Björn) skrev 2017-07-05 14:56:13 följande:

    Vad skulle ni göra om ni kom hem till era föräldrar, och eran pappa dansar runt i endast långkalsonger till sportmelodin som spelas på radio när det är sportrepotage och liknande?


    Skrattat och skakat på huvudet. När det gäller min pappa, som tyvärr är död, så är det nog något han skulle kunna göra.
    Det var inte bara en gång man ville gömma sig för en knäpp pappa (vars upptåg uppskattades av alla utom sina barn, som det brukar vara med andra ord)
  • John22

    Varför skulle jag göra något? Man måste ha ett jävligt händelselöst liv om detta är något att haka upp sig på och till och med skapa en tråd om.

  • Anonym (Björn)
    John22 skrev 2017-07-05 15:24:27 följande:

    Varför skulle jag göra något? Man måste ha ett jävligt händelselöst liv om detta är något att haka upp sig på och till och med skapa en tråd om.


    Alla kan inte har lika actionfyllda liv som du, vad hittar du på för spännande idag?
  • v i r r a

    När min käre far gör så asgarvar jag alltid. Han brukar dessutom dra upp långkallingarna högt över ölmagen så att de skär in i baken...

  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Björn) skrev 2017-07-05 14:56:13 följande:

    Vad skulle ni göra om ni kom hem till era föräldrar, och eran pappa dansar runt i endast långkalsonger till sportmelodin som spelas på radio när det är sportrepotage och liknande?


    Skulle fått en smärre chock då båda mina föräldrar är döda.
Svar på tråden Pappa dansar runt i långkalsongerna