• Äldre 7 Jul 22:13
    4635 visningar
    5 svar
    5
    4635

    Missfall?

    Jag fick vid bim och några dagar efter bim svaga positiva test men dem ökade inte i styrka och i onsdags eftermiddag började jag blöda men nu ikväll alltså 2,5 dagar efter så är de slut redan typ. De ömma i brösten försvann när jag började blöda men har nu fått extra starkt luktsinne å ökad trötthet. Brukar man blöda så kort efter ett missfall?

  • Svar på tråden Missfall?
  • Äldre 7 Jul 22:20
    #1

    Inte jag i alla fall. Jag har blödit mer än vanlig mens. Och haft rejält ont.

  • Äldre 7 Jul 22:30
    #2
    Jag är bara jag skrev 2017-07-07 22:20:56 följande:

    Inte jag i alla fall. Jag har blödit mer än vanlig mens. Och haft rejält ont.


    Ja brukar ha riklig mens i 2-3 dagar å sen lite mindre men brukar blöda i ca 5 dagar vid mens. Blev så paff att de e slut redan typ. Om de inte sätter igång igen vill säga. Inte haft direkt ont heller. Som lite molvärk och ont i ryggen.
  • Äldre 7 Jul 22:34
    #3

    Är gravtestet positivt? Testa i så fall om en vecka igen. Är det positivt då med och du mår likadant måste det inte vara m.f så då bör du boka ett VUL.

  • Äldre 7 Jul 23:00
    #4
    Jag är bara jag skrev 2017-07-07 22:34:16 följande:

    Är gravtestet positivt? Testa i så fall om en vecka igen. Är det positivt då med och du mår likadant måste det inte vara m.f så då bör du boka ett VUL.


    Har inte testat igen. Väntar på test på posten som ja trodde skulle komma igår eller idag men de har dem inte gjort. Avvaktar till måndag.
  • Äldre 8 Jul 10:44
    #5
    MollyBuz skrev 2017-07-07 23:00:39 följande:
    Har inte testat igen. Väntar på test på posten som ja trodde skulle komma igår eller idag men de har dem inte gjort. Avvaktar till måndag.
    Då får du testa då igen.
Svar på tråden Missfall?