• Anonym (Onane­rar varje dag!)
    Äldre 10 Jul 22:57
    24024 visningar
    68 svar
    68
    24024

    Jag onanerar varje dag. Gör du?

    Helt ärligt känns det inte bra att onanera varje dag som jag gör sedan länge.

    Finns det fler än jag (män och kvinnor) som onanerar varje dag?

    Får skuldkänslor av att dra i den var dag.

  • Svar på tråden Jag onanerar varje dag. Gör du?
  • Anonym (Kvinn­a)
    Äldre 10 Jul 23:13
    #1

    Jag onanerar minst en gång varje dag, har en särbo så när vi sover ihop onanerar jag ju inte då på kvällen, då har vi ju sex istället. Hinner oftast ändå hunnit göra det, typ direkt efter jobbet innan man tar itu med middagsbestyren. Har inte det minsta dåligt samvete över det, det är ju bara hälsosamt att ha det skönt! Finns inget som gör det lättare att slappna av och somna än att fantisera om något som man går igång på och onanera.

  • Anonym (Onane­rar varje dag!) Trådstartaren
    Äldre 10 Jul 23:14
    #2
    Anonym (Kvinna) skrev 2017-07-10 23:13:02 följande:

    Jag onanerar minst en gång varje dag, har en särbo så när vi sover ihop onanerar jag ju inte då på kvällen, då har vi ju sex istället. Hinner oftast ändå hunnit göra det, typ direkt efter jobbet innan man tar itu med middagsbestyren. Har inte det minsta dåligt samvete över det, det är ju bara hälsosamt att ha det skönt! Finns inget som gör det lättare att slappna av och somna än att fantisera om något som man går igång på och onanera.


    Förstår dig. Problemet i mitt fall är att jag aldrig har sex och då känns det så fattigt att onanera.
  • Anonym (kvinn­a 2)
    Äldre 10 Jul 23:15
    #3

    Nej, det gör jag inte. Eftersom du frågade....

  • Anonym (Onane­rar varje dag!) Trådstartaren
    Äldre 10 Jul 23:19
    #4
    Anonym (kvinna 2) skrev 2017-07-10 23:15:05 följande:

    Nej, det gör jag inte. Eftersom du frågade....


    Tack för svar. För in ditt svar i statistiken.
  • Anonym (Sandr­a)
    Äldre 10 Jul 23:19
    #5

    Nej,har inte ork och tid för sånt varje dag.Händer ibland.Mår du inte bra av detta,sluta göra det så ofta.Ha sex med kvinna istället.

  • Äldre 10 Jul 23:28
    #6
    Anonym (Sandra) skrev 2017-07-10 23:19:13 följande:

    Nej,har inte ork och tid för sånt varje dag.Händer ibland.Mår du inte bra av detta,sluta göra det så ofta.Ha sex med kvinna istället.


    Något säger mig att TS nog skulle ha det om han hade möjligheten.
  • Anonym (Onane­rar varje dag!) Trådstartaren
    Äldre 10 Jul 23:30
    #7
    Emale skrev 2017-07-10 23:28:53 följande:
    Något säger mig att TS nog skulle ha det om han hade möjligheten.
    Stämmer. Får/har aldrig sex.
  • Äldre 10 Jul 23:44
    #8
    Anonym (Onanerar varje dag!) skrev 2017-07-10 23:30:16 följande:

    Stämmer. Får/har aldrig sex.


    Det är ju trist, men det finns absolut ingen anledning att känna skam- eller skuldkänslor över det. Emma Högerhand är en bättre älskarinna än fv men nu är det ju henne du har så njut bäst du kan fram till att du hittar en riktig tjej.
  • Anonym (Onane­rar varje dag!) Trådstartaren
    Äldre 10 Jul 23:46
    #9
    Emale skrev 2017-07-10 23:44:04 följande:
    Det är ju trist, men det finns absolut ingen anledning att känna skam- eller skuldkänslor över det. Emma Högerhand är en bättre älskarinna än fv men nu är det ju henne du har så njut bäst du kan fram till att du hittar en riktig tjej.
    Tack för ditt stöd. Har gett upp hoppet om att träffa någon och jag överlever.
    Skulle dock aldrig betala för tjänsten.
  • Anonym (Repti­lhjärn­or)
    Äldre 10 Jul 23:59
    #10
    Anonym (Onanerar varje dag!) skrev 2017-07-10 23:46:24 följande:

    Tack för ditt stöd. Har gett upp hoppet om att träffa någon och jag överlever.

    Skulle dock aldrig betala för tjänsten.


    Det ska du inte göra, ge upp hoppet alltså. Hittar du någon så gör du annars spelar det väl inte så stor roll? Föreslår att du snarare bejakar din lust än skäms över den.
Svar på tråden Jag onanerar varje dag. Gör du?