• Liljekonvaljen82

    Reserv medicinsk sekreterare

    Hej! Står som reserv till medicinsk sekreterare i Nybro (reserv 7) och även reserv till Vårdadministratör i Jönköping (reserv 20) hur är mina chanser? Någon som varit i samma sits tidigare år? Är inne och kikar på yh antagningens sida varje dag men Jönköping ser man inte där. Har endast varit brev dit. Vill detta så gärna men känns som man inte vill hoppas för mycket????

  • Svar på tråden Reserv medicinsk sekreterare
  • Ed210

    Bara att vänta och se. Reserv 7 låter ju som att oddsen är bra, men å andra sidan om det är en populär utbildning kanske många vill ha sina platser, och då är en reservplats som nr 7 inte fullt så bra.

    Har du funderat på hur du ska göra med boende om du får en plats på endera orten? 

  • Liljekonvaljen82

    Jo det klart, får ju snällt vänta tänkte mest om någon stått som reserv på samma orter och har erfarenhet av hur det sett ut tidigare år. Går att pendla

  • osäker på strecket
    Liljekonvaljen82 skrev 2017-07-12 18:14:04 följande:

    Hej! Står som reserv till medicinsk sekreterare i Nybro (reserv 7) och även reserv till Vårdadministratör i Jönköping (reserv 20) hur är mina chanser? Någon som varit i samma sits tidigare år? Är inne och kikar på yh antagningens sida varje dag men Jönköping ser man inte där. Har endast varit brev dit. Vill detta så gärna men känns som man inte vill hoppas för mycket????


    Jag var reserv nr 8 i Kristianstad och kom in (detta var 2015) :) Hoppas du kmr in!
  • Nass

    Jag var reserv 13 och kom in en vecka efter antagningsbeskedet :) det finns hopp!

  • Liljekonvaljen82
    Nass skrev 2017-07-14 03:15:29 följande:

    Jag var reserv 13 och kom in en vecka efter antagningsbeskedet :) det finns hopp!


    Ger ju klart hopp?????
  • Liljekonvaljen82
    Tizzen skrev 2017-07-14 10:27:24 följande:

    Jag är reserv 15 i Uppsala just nu, hoppas så att jag kommer in :)


    Vad kul, vi får följas åt och hoppas att vi kommer in båda. Har er sista svarsdag varit?
  • Tizzen
    Liljekonvaljen82 skrev 2017-07-14 10:51:58 följande:
    Vad kul, vi får följas åt och hoppas att vi kommer in båda. Har er sista svarsdag varit?
    Ja det måste vi göra :) jag vet inte, hur ser man det?
  • Tizzen
    Liljekonvaljen82 skrev 2017-07-15 10:27:32 följande:
    Jag ringde och frågade????
    Aha okej, får kanske göra det jag med :)
  • Tizzen

    Hur har det gått för dig? Jag blev antagen igår och det börjar på måndag, snabba puckar :D men såå roligt!

Svar på tråden Reserv medicinsk sekreterare