• Leccilecc

    Jag äter bara choklad och dricker mjölk varje dag. Vad ska jag göra? Är det farligt?

    Jag äter bara choklad och dricker mjölk varje dag. Har inget behov av mat. Dricker energi dricka med och kaffe. Vad ska jag göra? Är detta farligt? Vad kan hända?

  • Svar på tråden Jag äter bara choklad och dricker mjölk varje dag. Vad ska jag göra? Är det farligt?
  • Anonym (123)

    Ja det är farligt då du inte får i dig näring. Du kan dö, ja.
    Vad du ska göra? Vad fan tror du?

  • Leccilecc

    Jag vet inte hur farligt det är.. jag vet ju att mitt immunförsvar suger men inte vad det beror på. Jag har nog mer eller mindre haft dessa vanor i 4 år

  • Anonym (Hmm)
    Leccilecc skrev 2017-07-19 17:26:57 följande:

    Jag vet inte hur farligt det är.. jag vet ju att mitt immunförsvar suger men inte vad det beror på. Jag har nog mer eller mindre haft dessa vanor i 4 år


    Kanske beror på att du inte får i dig speciellt mycket näring?
  • Pentra

    Det du håller på med är absolut inte bra, och, ja, tom. farligt. Du måste få i dig den näring som din kropp behöver när det gäller vitaminer och mineraler etc. ... Överdrivet intag av taurin är absolut inte hälsosamt, och att kombinera det med koffein är ännu sämre. Faktum är också att energidrycker har lika dålig inverkan på levern som alkohol har. ... Dricker du sedan bara komjölk utan att inta kalcium som extra kosttillskott så kommer du att drabbas av kalkbrist och benskörhet. ... Med vänlig hälsning, Pentra

  • Anonym (Hmm)
    Leccilecc skrev 2017-07-19 17:45:42 följande:

    E rädd att ja ska gå upp i vikt om ja äter vanlig

    Mat


    Hur tänker du nu?

    HUR tror du att choklad och mjölk påverkar din vikt Mindre än ordentlig mat?
  • Anonym (Emma)

    Hur mycket choklad, mjölk och energidryck får du i dig en vanlig dag? Jag skulle gissa att du får i dig precis lika många kalorier som vi som äter vanlig mat får.

  • Anonym (Sandra Karlsson)
    Leccilecc skrev 2017-07-19 17:45:42 följande:

    E rädd att ja ska gå upp i vikt om ja äter vanlig

    Mat


    du behöver inte vara rädd för att gå upp i vikt om du äter vanlig mat. jag hittade den här på google och tänkte på dig - minptonline.se/lchf-27-praktiska-tips/


    det kanske kanske kan hjälpa dig att återfå balansen.

  • Leccilecc

    Jag äter 3 geisha choklad kakor om dagen och ca 3 glas mjölk. Jag dricker 2 energi drycker och 1 kopp kaffe i snitt varje dag.

  • Nandez
    Anonym (123) skrev 2017-07-19 16:53:31 följande:
    Ja det är farligt då du inte får i dig näring. Du kan dö, ja.
    Vad du ska göra? Vad fan tror du?
    Ja, det är farligt.
Svar på tråden Jag äter bara choklad och dricker mjölk varje dag. Vad ska jag göra? Är det farligt?