• Letthesunshine

    män som känner sig "otillräckliga" -innan vi ens haft sex!?

    Hallå där! 

    Har en man i mitt liv som jag inte förstår mig på....behöver lite hjälp

    Han är 50, jag är 35. Vi har haft ett på-och av förhållande i två år, som mest gått ut på att flörta och hångla, vi kommer inte längre trots att vi båda vill. Till historien hör att jag varit gift när vi inledde vår relation, befinner mig just nu i skilsmässa....Han är i en särborelation som han inte riktigt är beredd på att lämna....

    Vi har hånglat lite överallt- våra kontor, hans bil, hans hotelrum, taxi, you name it! Hans fingrar har varit lite överallt, vi har varit halvnakna....men aldrig gått så långt som sex.

    När han ville, så var jag inte riktigt beredd,men nu när jag vill, säger han att han är "otillräcklig" för mig ?! WTF?

    Har oerhört starka känslor för honom och han vet det. Jag tycker INTE att han är otillräcklig för mig. Fattar inte riktigt vad han vill säga med det. Att han inte har ngt att ge mig? dvs ett annat sätt att säga: sorry, men ....

    alla trevliga svar välkomnas  

  • Svar på tråden män som känner sig "otillräckliga" -innan vi ens haft sex!?
  • Hamburgartjuven

    Tror bara att nu retat varandra för länge och byggt upp bilder och förväntningar som ingen av er kommer att kunna leva upp till.

    Försök att utgå ifrån att första gången kommer att bli skitkass fråner båda. Ni känner ju varandra och tycker om varandra nog för att våga vara dåliga och svaga inför varandra.

  • Letthesunshine
    Hamburgartjuven skrev 2017-07-19 23:01:49 följande:

    Tror bara att nu retat varandra för länge och byggt upp bilder och förväntningar som ingen av er kommer att kunna leva upp till.

    Försök att utgå ifrån att första gången kommer att bli skitkass fråner båda. Ni känner ju varandra och tycker om varandra nog för att våga vara dåliga och svaga inför varandra.


    vilket skitbra svar, tack! så är det nog. han är mer rädd för "prestationen" då han är man. Vi har haft sex  med varandra i vår fantasi i två år nu....och vi har pratat om det, FÖR OFTA! Varje gång vi var nära, så backade han- rent av fegade ur.Han erkände det också. Först vad det att han inte ville att vi skulle bara ta på hotel några timmar - " du förtjänar så mkt mer än så". ..Sen var det att han ville ha mig " för sig själv"...Nu känner han sig " otillräcklig" Fan alltså....jag vill ha honom!!! )
  • Anonym (evihetspirret)

    Har varit med om samma fenomen ett antal gånger och har numera som regel att om man inte har legat inom 1-3 månader kommer det aldrig att bli av. Man bygger luftslott och förväntningar och till slut vågar man inte + att luftslottet är så mycket härligare att vara i för den tar ju aldrig  slut. Fort ni stiger ur den så påbörjar ni det oundvikliga slutet och det tror jag ingen av er egentligen vill. Iallafall inte han verkar det som .

    Tror inte ni kommer att få det bättre än vad ni har dte nu..njut av passionen och pirret istället:)

  • PeterGB3G
    Letthesunshine skrev 2017-07-19 22:23:09 följande:

    , befinner mig just nu i skilsmässa....Han är i en särborelation som han inte riktigt är beredd på att lämna....


    svaret i sista meningen.

    Ni verkar båda leva struligt. Red ut era respektive situationer först. Jag tror ni dras till varandra för spänningen att vara med någon annan. Ni är i bästa fall varandras biljett ut ur era nuvarande relationer. Sen kommer det vara svårt för er två att hålla gnistan igång.
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Letthesunshine

    Ja men ni har nog rätt. Luftslott är det vad det är ;(  

    Kan inte riktigt njuta längre heller, då jag inte riktigt förstår mig på varför han känner sig "otillräcklig". Vad får en man att känna så, egentligen? Egentligen så har jag ju fått svaret från honom, ....han känner att han inte kan ge mig den uppmärksamhet han känner att jag förtjänar. För mig låter det som ett sätt att dra sig tillbaka hellt och hållet ...;(((

  • Anonym (Riktiga Reptilhjärnor)

    Suck. Det är inte mina åsikter här.

  • Anonym (?)
    Anonym (Riktiga Reptilhjärnor) skrev 2017-07-20 13:24:55 följande:

    Suck. Det är inte mina åsikter här.


    Eftersom det här börjar bli en följetång och nästan spammar forumet: varför byter du inte till något annat namn? Du är ju tom anonym nu, dvs inte ens ett riktigt nick. Låt reptilhjärnor heta det då och så frigör du dig, kanske skapar ett nytt konto så behöver du inte bry dig om det där. 
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (?) skrev 2017-07-20 13:28:10 följande:

    Eftersom det här börjar bli en följetång och nästan spammar forumet: varför byter du inte till något annat namn? Du är ju tom anonym nu, dvs inte ens ett riktigt nick. Låt reptilhjärnor heta det då och så frigör du dig, kanske skapar ett nytt konto så behöver du inte bry dig om det där. 


    Kan bara beklaga att detta pågår. Ska överväga saken, tack!
  • Pumakvinna
    Anonym (Riktiga Reptilhjärnor) skrev 2017-07-20 13:24:55 följande:

    Suck. Det är inte mina åsikter här.


    Vad är det med mellan dig och sin stalker? Varför denna förföljelse och besatthet av dig "Riktiga Reptilhjärnor" den s k trevliga av dem? Crazy shit!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Pumakvinna skrev 2017-07-20 14:08:33 följande:

    Vad är det med mellan dig och sin stalker? Varför denna förföljelse och besatthet av dig "Riktiga Reptilhjärnor" den s k trevliga av dem? Crazy shit!


    Hej :)

    Jag har ingen aning om varför det förekommer.
Svar på tråden män som känner sig "otillräckliga" -innan vi ens haft sex!?