• Anonym (Cecilia)

    Vad är han ute efter i sängen? Hjälp!

    Är tillsammans med en kille sedan ett år tillbaka. Under denna tid har vi inte haft sex så mycket som nykära kanske brukar ha. Dvs vi vet inte vad den andra gillar och ogillar och allting känns ganska nytt!

    Idag när jag frågade honom om det så svarade han mig att han inte är nöjd med vårt sexliv och därav har vi så lite sex. Jag är iofs inte heller nöjd utan tänker att det blir bättre desto fler gånger vi har sex och lär känna varandra på det planet! Jag suger av honom, rider, vi kör bakifrån, sidan och missionären.

    Kan någon förklara för mig vad mer jag ska göra för att han ska bli nöjd? För jag är helt knäckt och känner mig så ledsen...

  • Svar på tråden Vad är han ute efter i sängen? Hjälp!
  • Bibbidi

    Det är bara han som kan svara på vad som behövs göras för att han ska bli nöjd. Och du är ju uppenbarligen inte nöjd heller. Kanske ska sätta er ner och prata? 

  • Frontline

    Hur långt är ett snöre?
    Helt omöjligt att svara på utan du får fråga han vad han är missnöjd med.


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Cecilia)

    Jag har såklart frågat men får inga svar...
    Därav tar jag gärna emot tips!!

  • Anonym (?)

    men om inte han kan säga annat än att han inte är nöjd, vad vill han själv göra för att förändra? 

    Tror tyvärr du borde hitta en annan mer kompatibel partner. om det varit så där halvdåligt hela tiden blir det nog inte bättre 

  • Anonym (YES)

    Du får nog fråga honom vad han gillar, och förklara vad du gillar och vad du vill att han ska göra för dig, Ni får experimentera med varandra :)

  • Anonym (Är han 14 år?)

    Förlåt ts, men han är ett rikspucko.
    Han kan för fan inte bara gnälla och sen inte vara konstruktiv.
    Det är som att du skulle säga att du tycker han är rätt ful, men vägra tala om hur du tycker han skulle kunna förbättra sitt utseende.
    Med andra ord bara elakt.

    Tala om för honom att bra sex händer inte i könsorganen, det händer i hjärnan.
    Och då är kommunikation en förutsättning 
    Vill han inte prata kan han inte ha bra sex, inte med dig och inte med någon annan.
    Bollen är hans.'
    Gör det väldigt klart för honom. 

  • Anonym (H)
    Anonym (YES) skrev 2017-07-20 13:59:18 följande:
    Du får nog fråga honom vad han gillar, och förklara vad du gillar och vad du vill att han ska göra för dig, Ni får experimentera med varandra :)
    Ja, ni måste prata med varann,
  • Anonym (Li)

    Håller med de andra. Han måste ju förklara vad han vill ha. Man kan ju inte bara säga att man inte är nöjd, men inte varför det är fel.

    Säg till honom att det inte kommer att bli bättre förrän ni båda pratar ut om vad som är fel.

  • Anonym (Cecilia)

    Jag är så pass ledsen över detta att jag faktiskt funderar på att flytta ut! Det knäckte mitt självförtroende totalt!

Svar på tråden Vad är han ute efter i sängen? Hjälp!