• Anonym (Hm)

    Skicka bild på sitt könsorgan till partner

    Min man skickar snap på sitt könsorgan till mig när jag är ute på stan med min vän.

    Vad ska jag tänka om det?

  • Svar på tråden Skicka bild på sitt könsorgan till partner
  • Anonym (ööö)
    Anonym (Hm) skrev 2017-07-20 18:09:10 följande:

    Min man skickar snap på sitt könsorgan till mig när jag är ute på stan med min vän.

    Vad ska jag tänka om det?


    Om det är din man lär ni väl ha känt varann ett tag så jag utgår från att ni har pratat om vad ni tycker som såna bilder innan. 
  • Man 78
    Anonym (Hm) skrev 2017-07-20 18:09:10 följande:

    Min man skickar snap på sitt könsorgan till mig när jag är ute på stan med min vän.

    Vad ska jag tänka om det?


    Du borde ju känna din egen man bäst själv.

    Men utgår jag från mig själv så hade jag hoppats frun skulle svara nått positivt att hon blev kåt eller längtade hem eller liknande. Alternativt om jag bara drygade mig fått nått skämtsamt tillbaka.
  • Bibblan
    Man 78 skrev 2017-07-20 19:06:47 följande:

    Du borde ju känna din egen man bäst själv.

    Men utgår jag från mig själv så hade jag hoppats frun skulle svara nått positivt att hon blev kåt eller längtade hem eller liknande. Alternativt om jag bara drygade mig fått nått skämtsamt tillbaka.


    Vill du att frugan ska bli kåt så städa upp i köket, ge henne egentid, köp blommor.

    Vet inte hur många av oss som fått sådana bilder av våra kära och som vi ler sammanbitet inför för att inte såra.
  • Man 78
    Bibblan skrev 2017-07-20 19:18:26 följande:

    Vill du att frugan ska bli kåt så städa upp i köket, ge henne egentid, köp blommor.

    Vet inte hur många av oss som fått sådana bilder av våra kära och som vi ler sammanbitet inför för att inte såra.


    Tur man inte är gift med dig. Fick faktiskt frun att skicka en fittbild en gång även om hon är lite pryd ibland.
  • Manilla19367

    Tycker du om dem?

    Jag är inte pryd, men dickpics är det mest osexiga som finns. Jävligt tröttsamt. Jag vill bli förförd. Ring upp eller skriv vad du vill göra med mig. En dickpic är i bäst fall ett misslyckat försök till förförelse (ungefär lika sofistikerat som en babian som visar upp sin röda rumpa) men i de flesta fall bara avtändande och jobbigt (hur jävla kul är det att få när man sitter i ett superseriöst jobbmöte?). Har ganska många väninnor och inte en enda av dessa säger sig tycka om dickpics så tror inte att det bilderna är till för kvinnor, snarare ett sätt för män att tycka att de gör sitt förspel. Varken upphetsande eller estetiskt tilltalande. Kanske räcker det med en bild för män men de flesta kvinnor verkar vilja ha mer än så.

  • Anonym (Saskiaqq)
    Man 78 skrev 2017-07-20 19:21:38 följande:

    Tur man inte är gift med dig. Fick faktiskt frun att skicka en fittbild en gång även om hon är lite pryd ibland.


    Hon känner nog likadant om dig.
  • Nonym

    Jag älskar när min man skickar bilder på sin styva kuk till mig och han uppskattar när jag skickar bilder till honom..

    Hur du ska reagera, vad du ska tycka vet väl inte jag, men han menar nog att han saknar dig..

  • Man 78
    Anonym (Saskiaqq) skrev 2017-07-20 19:56:11 följande:

    Hon känner nog likadant om dig.


    Antagligen. Hur så?
Svar på tråden Skicka bild på sitt könsorgan till partner