• Anonym (Ts)

    Vilket sexliv är vanligast?

    Här på FL verkar det som att alla har sånt fantastiskt sexliv med oralsex, analsex, swingers, sexleksaker m.m. Men hur vanligt är egentligen det i vanliga förhållanden? Börjar ju fasiken nästan få prestationsångest??

  • Svar på tråden Vilket sexliv är vanligast?
  • P30

    Har inte alla det? :0

    Skämt åsido - det finns väl några här, som liksom jag, är rätt sexintresserade. Det går att skriva hyfsat anonymt (även om det börjar vara några stycken som känner mig på riktigt här nu.) Det kan väl vara så att vi låter lite mer än andra...


    Läs om vem jag är i profilbeskrivningen. Om du vill!
  • Arbor

    Det kanske bara är de som skriver. De som har fantastiska historier om utsvävande sexliv och de som går under av inget sexliv över huvud taget.
    Hur intressant är det att läsa om någon som låg i missionären i 8 minuter i morse.

  • Efraim Barkbit
    Arbor skrev 2017-07-20 22:23:02 följande:

    Det kanske bara är de som skriver. De som har fantastiska historier om utsvävande sexliv och de som går under av inget sexliv över huvud taget.

    Hur intressant är det att läsa om någon som låg i missionären i 8 minuter i morse.


    Klokt inlägg! Tror dock att många skulle vara intresserade av känna igen sig i "det normala".
  • Arbor
    Efraim Barkbit skrev 2017-07-20 22:25:08 följande:
    Klokt inlägg! Tror dock att många skulle vara intresserade av känna igen sig i "det normala".
    Okej, vaknade kåt i morse. Väckte mannen lite förföriskt, fick några smekningar och ca 8 minuter missionären. Han rullade över och somnade om och jag gick upp och tog hand om ett gnälligt barn.
    Kan inte säga att det är "det normala" men en liten vardagsanekdot.
  • Efraim Barkbit
    Arbor skrev 2017-07-20 22:39:17 följande:

    Okej, vaknade kåt i morse. Väckte mannen lite förföriskt, fick några smekningar och ca 8 minuter missionären. Han rullade över och somnade om och jag gick upp och tog hand om ett gnälligt barn.

    Kan inte säga att det är "det normala" men en liten vardagsanekdot.


    Jag tror fler än jag uppskattade att du delade med dig! Tack!

    Är du lika vidsynt i allt, eller bara gällande sex?
  • Arbor
    Efraim Barkbit skrev 2017-07-20 22:42:54 följande:
    Jag tror fler än jag uppskattade att du delade med dig! Tack!

    Är du lika vidsynt i allt, eller bara gällande sex?
    Så lite Glad

    Uppriktigt så tror jag inte det, inte ens gällande sex.
  • Efraim Barkbit
    Arbor skrev 2017-07-20 22:49:27 följande:

    Så lite

    Uppriktigt så tror jag inte det, inte ens gällande sex.


    Skönt att höra det låter mer mänskligt.
  • Anonym (Tygxj)

    De som skriver verkar vara de som aldrig har sex och är bittra, och de som testar trekanter fyra gånger per dag. De som kör vanilj i missionären nån gång i veckan tycker antingen att det är tråkigt att skriva eller känner sig skrämda av alla som brer ut sig om sitt vilda sexliv. Sanningen är ju att vanligt sex kallas vanligt av en anledning.

    Mvh Vanilj and loving it

  • Anonym (radhusångest)

    Jag tror det är samma som i pengatrådarna.

    De som har mycket vill gärna dela med sig av sin lycka, de som inte har något söker också tröst i varandra ibland.

    De som har det lite mer normaltråkigt har väl inget särskilt att berätta, kanske.

  • Anonym (Tygxj)

    Provade att få till det sedan lillen somnat. Vi hånglade i duschen och gick in i gästrummet för att få till det, men avbröts av att lillen vaknade.

Svar på tråden Vilket sexliv är vanligast?