• Anonym (starka slidmuskler att krama med)

    Hur mycket känner ni nr kvinnor använder sin slidmuskulatur kring kuken?

    Håller på att klura ut hur starka mina slidmuskler är men har ingen partner just nu så kan inte ta reda på det. Gör ofta knipövningar och har ridit mycket. Hos gynekologen så kunde de konstatera at jag hade väldigt kraftfulla sådana. Men jag är inte alls säker på hur jag ska använda dem med killar. Har själv inte känt någon större njutning när jag klämmer runt någons penis. Men vill göra det riktigt skönt för min nästa dejt.

    Kanske ska annonsera om provkandidater;)

    Men ärligt, hur stor skillnad märker ni killar om en tjej använder dessa och har vältränade sådana? Och hur skönt är det?

  • Svar på tråden Hur mycket känner ni nr kvinnor använder sin slidmuskulatur kring kuken?
  • Anonym (Aldrig)
    Anonym (starka slidmuskler att krama med) skrev 2017-07-22 13:04:45 följande:

    Håller på att klura ut hur starka mina slidmuskler är men har ingen partner just nu så kan inte ta reda på det. Gör ofta knipövningar och har ridit mycket. Hos gynekologen så kunde de konstatera at jag hade väldigt kraftfulla sådana. Men jag är inte alls säker på hur jag ska använda dem med killar. Har själv inte känt någon större njutning när jag klämmer runt någons penis. Men vill göra det riktigt skönt för min nästa dejt.

    Kanske ska annonsera om provkandidater;)

    Men ärligt, hur stor skillnad märker ni killar om en tjej använder dessa och har vältränade sådana? Och hur skönt är det?


    Jag har i princip aldrig känt av det. Men jag har förstått att det är väldigt svårt eller omöjligt att krama om kuken är för grov.
    Tror det är därför för min del.
  • Laus
    Anonym (starka slidmuskler att krama med) skrev 2017-07-22 13:04:45 följande:

    Håller på att klura ut hur starka mina slidmuskler är men har ingen partner just nu så kan inte ta reda på det. Gör ofta knipövningar och har ridit mycket. Hos gynekologen så kunde de konstatera at jag hade väldigt kraftfulla sådana. Men jag är inte alls säker på hur jag ska använda dem med killar. Har själv inte känt någon större njutning när jag klämmer runt någons penis. Men vill göra det riktigt skönt för min nästa dejt.

    Kanske ska annonsera om provkandidater;)

    Men ärligt, hur stor skillnad märker ni killar om en tjej använder dessa och har vältränade sådana? Och hur skönt är det?


    Jag tycker att det är härligt. Känns definitivt! Men när och hur du ska änvända dem kan jag inte riktigt svara på. Jag kan tyck det är som bäst i samband med att orgasmen är nära förestående
  • KaptenOhoy

    Medelstor kille här. Jag känner det, men det behöver inte vara ett konstant kramande, det är bättre om det pulserar lite eller kommer naturligt av att du tycker att det är skönt. :) Andra aspekter av sexet är mer avgörande för hur bra det blir.

  • Anonym (XD)
    Anonym (Aldrig) skrev 2017-07-22 13:17:17 följande:

    Jag har i princip aldrig känt av det. Men jag har förstått att det är väldigt svårt eller omöjligt att krama om kuken är för grov.

    Tror det är därför för min del.


    Hahahaha självinsikt
  • Anonym (starka slidmuskler att krama med)
    Laus skrev 2017-07-22 13:21:14 följande:
    Jag tycker att det är härligt. Känns definitivt! Men när och hur du ska änvända dem kan jag inte riktigt svara på. Jag kan tyck det är som bäst i samband med att orgasmen är nära förestående
    Hennes eller din orgasm?

    Menar du att du föredrar att hon klämmer lite extra precis när du är på väg att komma?

    Känns det stor skillnad på tjejers muskler inuti och om kuken?
  • Laus
    Anonym (starka slidmuskler att krama med) skrev 2017-07-22 13:42:09 följande:

    Hennes eller din orgasm?

    Menar du att du föredrar att hon klämmer lite extra precis när du är på väg att komma?

    Känns det stor skillnad på tjejers muskler inuti och om kuken?


    Min orgasm, just precis så. Men när det väl går för en kvinna känner man hur just dem musklerna kniper runt penis.

    Du menar om man känner skillnad på olika vaginor?
  • Anonym (Anonym 49år)

    Min man känner inte av det alls säger han.
    Själv gillar jag klämma ordentligt när han kommer in i mig när jag rider honom. Vill liksom se till att jag har ett bra grepp.
    Gjorde samma sak med en KK och han sa direkt - Wow, vad gjorde du där? Gör det igen
    Jag klämmer åt lite då och då under akten mest för egen del då det känns skönt och gör mig upphetsad.

  • Hästtjejer äger

    Hade en riktigt hästtjej när jag var tjugo. Hon ägnade typ all fritid i stallet.

    Man blev brädad av Brunte, bistert men sant...

    Men sexet, jag säger bara SEXET!

    Hon hade så starka muskler i underlivet att hon kunde få mig att komma när som helst.

    Som att sitta fast vi världens skönaste skruvstäd :)

    Har penetrerat ett hyggligt antal andra vaginor sen dess. Men ingen som satt sig så på minnet! Och då var det ändå 25 år sedan.

    Jag är gärna din provkandidat, alla dagar i veckan!

  • Anonym (Häst)
    Hästtjejer äger skrev 2017-07-26 00:01:38 följande:

    Hade en riktigt hästtjej när jag var tjugo. Hon ägnade typ all fritid i stallet.

    Man blev brädad av Brunte, bistert men sant...

    Men sexet, jag säger bara SEXET!

    Hon hade så starka muskler i underlivet att hon kunde få mig att komma när som helst.

    Som att sitta fast vi världens skönaste skruvstäd :)

    Har penetrerat ett hyggligt antal andra vaginor sen dess. Men ingen som satt sig så på minnet! Och då var det ändå 25 år sedan.

    Jag är gärna din provkandidat, alla dagar i veckan!


    så det berodde på att tjejen red på hästar? 
  • Anonym (Häst)

    så ja tjejer tränar ni muskulaturen några gånger i veckan
    märker ni av någon skillnad? blir samlag så mycket bättre? 

Svar på tråden Hur mycket känner ni nr kvinnor använder sin slidmuskulatur kring kuken?