• Little Mrs Li

    Hur fungerar killar egentligen??

    Jag träffade på en kille på en datingsajt i april.
    Vi pratade ganska mycket på sms varje dag, blandat om relationer och" vardagsprat".
    Vi träffades på en kaffe i maj och kom väldigt bra överens, vi satt och pratade i 4 timmar.
    Vi fortsatte prata på sms nått nästan varje dag.
    Vi bestämde att vi skulle träffas igen och då att jag skulle hem till honom.
    Vi började prata (sms) mer och mer varje dag. Jag var hemma hos honom för ca 2 veckor sen.
    Allt kändes bra och avslappnat, som att vi känt varandra länge. Efter det fortsatte vi prata ( sms )mycket och han frågade om vi skulle träffas igen, vi har båda semester och är barnlediga samma vecka. Så han var hos mig onsdag - lördag förra veckan.
    Allt kändes som förra gången om inte mer avslappnat och vi "samspelar" jättebra, känns vuxet på nått sätt ( jag är 34 och han 44 ). Nu har han inte skrivit nått sen han åkte hem. Han har svarat på ett sms som jag skrev, sen inget...
    Han är väldigt mycket för att hålla handen, vara nära och ligga och "gosa" i soffan, utan att det behöver leda till sex, ( vi har haft sex).
    Han skulle iväg med nån kompis några dagar och jag skulle iväg jag med.
    Nu till min undran...varför skriver han inte? Spelade han bara innan? Eller han tycker att vi träffades så mycket så det kan gå några dagar tills vi båda kommer hem?
    Jag tänker inte vara på utan låta det gå några dagar och sen skriva som vanligt för att kolla läget...
    Varför kan inte killar vara ärliga och säga att man inte vill längre? När man har pratat så mycket och det är precis som att man känner varandra...

  • Svar på tråden Hur fungerar killar egentligen??
  • trustisall
    Little Mrs Li skrev 2017-07-24 13:26:04 följande:

    Jag träffade på en kille på en datingsajt i april.

    Vi pratade ganska mycket på sms varje dag, blandat om relationer och" vardagsprat".

    Vi träffades på en kaffe i maj och kom väldigt bra överens, vi satt och pratade i 4 timmar.

    Vi fortsatte prata på sms nått nästan varje dag.

    Vi bestämde att vi skulle träffas igen och då att jag skulle hem till honom.

    Vi började prata (sms) mer och mer varje dag. Jag var hemma hos honom för ca 2 veckor sen.

    Allt kändes bra och avslappnat, som att vi känt varandra länge. Efter det fortsatte vi prata ( sms )mycket och han frågade om vi skulle träffas igen, vi har båda semester och är barnlediga samma vecka. Så han var hos mig onsdag - lördag förra veckan.

    Allt kändes som förra gången om inte mer avslappnat och vi "samspelar" jättebra, känns vuxet på nått sätt ( jag är 34 och han 44 ). Nu har han inte skrivit nått sen han åkte hem. Han har svarat på ett sms som jag skrev, sen inget...

    Han är väldigt mycket för att hålla handen, vara nära och ligga och "gosa" i soffan, utan att det behöver leda till sex, ( vi har haft sex).

    Han skulle iväg med nån kompis några dagar och jag skulle iväg jag med.

    Nu till min undran...varför skriver han inte? Spelade han bara innan? Eller han tycker att vi träffades så mycket så det kan gå några dagar tills vi båda kommer hem?

    Jag tänker inte vara på utan låta det gå några dagar och sen skriva som vanligt för att kolla läget...

    Varför kan inte killar vara ärliga och säga att man inte vill längre? När man har pratat så mycket och det är precis som att man känner varandra...


    Han kanske bara var ute efter en sak?

    Han kanske inte är redo att gå djupare?

    Han kanske inte vill ha ett förhållande alls?

    Mest troligt att om han inte vill prata mer eller inte skriva alls är nog för att han var ute efter sex och när han fått det så var du inte lika intressant ? Jag vet inte och det är bara spekulationer men ALLA killar är inte så och det är bara för dig att leta efter en kille som vill ha ett seriöst förhållande men en lång framtid tillsammans .. jag har vart singel i 2 år nu och kommer förmodligen vara de ett tag tills jag känner att jag hittat den rätta
  • Cecese

    Du undrar hur killar fungerar.... tyvärr finns det inget svar på det eftersom killar är individer och olika. Precis som tjejer är. En del är ärliga och öppna, andra är det inte. Tyvärr är det bara han som kan svara på dina frågor. 

  • Tecum

    Ni är bägge vuxna så ett hett tips är att fråga honom...

    Det kan finnas en mängd orsaker. Tror knappast att han tröttnat bara för att han fått sex, då hade han inte lagt så mycket tid på dig innan, eller varit så förtjust i att bara gosa. Troligare är att han inte känner lika starkt som du utan börjar tveka, dock utan att vara säker. Kan också vara så att han träffat en annan och vill kolla upp henne innan han bestämmer om han vill gå vidare med dig. 

    Eller så tycker han att ni är så pass bekanta nu att han inte måste höra av sig varje dag.

Svar på tråden Hur fungerar killar egentligen??