• Anonym (Nisse Nyfiken)

    Penispump

    Jag tänker köpa en penispump eftersom det verkar skönt att pumpa upp kuken.

    Finns det någon här som kan ge mig tips om märke och hur det fungerar praktiskt? Har hört att den inte ska användas under en längre stund vid pumpning.

  • Svar på tråden Penispump
  • Anonym (Nisse Nyfiken)

    Någon penispumpare som kan svara?

    Jag vet att ni finns här

  • Anonym (Jack)

    Hur kan du veta om det är skönt om du ännu ej har en pump? Själv blev inspirerad av en annan tråd och införskaffade en pump. Kan säga att pumpen ger helt givet ett temporärt resultat där penisen blir både grövre men även något längre. Det tar dock lite tid att lära sig att använda den rätt. Du ska t ex ha lätt stånd eller fullt stånd för att få pumpen rätt. Vid slakt läge så kan man få delar av pungen i pumpen som blir mindre skönt och klen effekt på penisen. Det gäller även att inte använda pumpen för länge. Jag skrev själv ett inlägg om det som du kan läsa med blandade kommentarer. Det är lätt att man blir för ivrig och kör för länge vilket ger faktisk en monsterkuk men med bieffekter för egen del i för sig.

    Dock en rolig grej om man gör det en 45-60 min innan man ska ha sex.

    Min pump ligger nedpackad och personligen kommer jag inte använda den mer. Min fru uppskattade dock aldrig det hela och tyckte att jag blev för stor. Men din kanske uppskattar det hela mer. Lycka till.

    www.familjeliv.se/forum/thread/77733942-blasor

  • Anonym (Nisse Nyfiken)

    Tack för svaret.

    Jag vet ju inte om det är skönt, men hoppas det.

  • Anonym (Nisse Nyfiken)

    Jag köpte en pump ihår. En vanlig för några hundra.

    Testade nu på morronen och visst funkade det.

    Snorren blev spänd och växte snabbt. Men det blev inte så mycket skönare. Har väl missuppfattat.

    Jag pumpade tills det spännde bra och hade den på i 20 minuter. Nu har jag en liten blodkärlsbristning under ollonkanten

    Måste ta det lugnare.

  • Anonym (Nisse Nyfiken)

    Har läst på lite

    Jag ska visst använda glidmerl på kuk och gummiringen som är i öppningen av tuben.

    Ok. Gör väl det nästa gång.

  • Anonym (Jack)
    Anonym (Nisse Nyfiken) skrev 2017-07-28 10:30:32 följande:

    Jag köpte en pump ihår. En vanlig för några hundra.

    Testade nu på morronen och visst funkade det.

    Snorren blev spänd och växte snabbt. Men det blev inte så mycket skönare. Har väl missuppfattat.

    Jag pumpade tills det spännde bra och hade den på i 20 minuter. Nu har jag en liten blodkärlsbristning under ollonkanten

    Måste ta det lugnare.


    Välkommen i klubben. Själv fick blåsor på ollonet när jag körde för hårt och det tog ca 2 veckor innan det läkte.
  • Anonym (Nisse Nyfiken)
    Anonym (Jack) skrev 2017-07-28 16:15:58 följande:

    Välkommen i klubben. Själv fick blåsor på ollonet när jag körde för hårt och det tog ca 2 veckor innan det läkte.


    Ha ha ha.... Tack för inbjudan.

    Har köpt vattenbaserad glidmedel.

    Kör pump nästa lördag. Försiktigt
  • Ben66

    Jag har köpt en pump.

    Använder den vld onani. Riktigt skönt.

Svar på tråden Penispump