• EmmsanBliss

    Chata, nervös normalt?

    Är det konstigt om man blir jättenervös (till och med lite rädd) utav att chatta med killar på dejtingsidor?


    Tog upp min Badoo för första gången idag på länge.
    Fick meddelande från ett par killar som direkt skriver om man vill träffas och skickar bilder utan tröjor på osv. 


    Jag är ganska "ny" på allt som har med pojkvän, relationer, sex osv, jag menar hade en pojkvän när jag var yngre men det var ej seriöst och vi gjorde inte "det".

    Blir verkligen jättenervös pirrar i magen och blir nästan lite skakig är det onormalt? Skäms

  • Svar på tråden Chata, nervös normalt?
  • trustisall
    EmmsanBliss skrev 2017-08-01 15:44:17 följande:

    Är det konstigt om man blir jättenervös (till och med lite rädd) utav att chatta med killar på dejtingsidor?

    Tog upp min Badoo för första gången idag på länge.

    Fick meddelande från ett par killar som direkt skriver om man vill träffas och skickar bilder utan tröjor på osv. 

    Jag är ganska "ny" på allt som har med pojkvän, relationer, sex osv, jag menar hade en pojkvän när jag var yngre men det var ej seriöst och vi gjorde inte "det".

    Blir verkligen jättenervös pirrar i magen och blir nästan lite skakig är det onormalt? 


    Jag är själv kille och skulle själv bli lite osäker och känna mig lite skakig om det var tjejer som skrev så till mig.. tycker de är väldigt konstigt av killar som är så jävla på.. speciellt på en person dem inte känner men å andra sidan dem är väl mest desperata och vill väl bara ha bekräftelse. .. det är bara svara dem du vill prata med och se hur du känner under tiden :) det finns bra killar där ute som du nog kommer känna dig trygg med till slut :)
  • Anonym (mmm)

    Klart det kan vara nervöst. Första gången jag var på en datingssite höll jag på att svimma när jag fattade att man såg precis var jag hade gått in och kikat Skrattande

    Gör inget du inte vill. Läs i lugn och ro, fundera på om du ens vill svara eller inte. skicka inga bilder bara för att de vill det osv. Inget kan ju hända när du sitter vid din stor, tryggt hemma Glad

  • Anonym (mmm)
    Anonym (mmm) skrev 2017-08-01 19:41:27 följande:

    Klart det kan vara nervöst. Första gången jag var på en datingssite höll jag på att svimma när jag fattade att man såg precis var jag hade gått in och kikat Skrattande

    Gör inget du inte vill. Läs i lugn och ro, fundera på om du ens vill svara eller inte. skicka inga bilder bara för att de vill det osv. Inget kan ju hända när du sitter vid din stor, tryggt hemma Glad


    vid din dator 
  • 2kidfar

    Känner precis igen mig ????

    Någon skriver, man blir ställd för man vet inte vad man ska skriva och då skiter man i att svara.

    annat var det när man var yngre :) då skrev man till höger och vänster med massa okända människor.

  • Anonym (F)

    Har aldrig chattat på dateing sidor osv men eftersom du verkar va sötare än Bambi måste jag iaf ge några påminnelser.

    Som någon skrev, Du bestämmer och Du är trygg så länge du inte gör något mot din vilja. Så ja, du ska ju inte hoppa på klä av oss nakna gruppen om du letar efter en trygg partner med andra kriterier osv.

    Tänk på vad Du vill ha utav detta och agera inte bara för att.

    Lycka till! Man ska inte behöva va rädd av sig osv men man måste ju fan ha sin egna rygg.

    Sen om du skulle vilja träffa någon så kanske du inte blir lika nervös om Du är den som har haft kommandot så att säg.

    Kvinna 37/hooka med sambo irl

  • EmmsanBliss

    Vad snälla ni är (förlåt att jag inte svarat på så länge).
    Skönt att veta att man inte är ensam om att vara nervösSkrattande


    Sötare än Bambi Hjärta{#emotions_dlg.flower} Tack så mycket!

Svar på tråden Chata, nervös normalt?