• Svar på tråden Sperm.don?
  • NZZZZ

    Via Cryos kan du köpa hem spermier för heminsemination. :)

  • trustisall
    bligravid123 skrev 2017-08-01 22:32:08 följande:

    Hur får msn tag på spermiedonatorer för heminseminering?


    Är nog inte så svårt
  • bligravid123

    Jo att hitta företag som säljer sperma verkar inte så svårt men att få tag i seriösa privata donatorer verkar svårare.
    Alltså en man som är frisk och kan donera i en kopp som jag sen sprutar upp med spruta...
    Hur gör man förresten om man vill ha "fader okänd". Går det i sverige?

  • trustisall
    bligravid123 skrev 2017-08-02 08:56:52 följande:

    Jo att hitta företag som säljer sperma verkar inte så svårt men att få tag i seriösa privata donatorer verkar svårare.

    Alltså en man som är frisk och kan donera i en kopp som jag sen sprutar upp med spruta...

    Hur gör man förresten om man vill ha "fader okänd". Går det i sverige?


    Lättast är nog att ljuga o säga att du var på semester o inte vet vem pappan kan vara tex :)

    Hallå det är klart att de är svårt o få tag i en privatdonator då för de första är killar som enbart tänker på sex o för de andra vill du ha de gratis kom igen tänk lite .. nej var inte elakt menat men ibland måste man tänka :)
  • Babymaker71
    trustisall skrev 2017-08-02 09:04:40 följande:
    Lättast är nog att ljuga o säga att du var på semester o inte vet vem pappan kan vara tex :)

    Hallå det är klart att de är svårt o få tag i en privatdonator då för de första är killar som enbart tänker på sex o för de andra vill du ha de gratis kom igen tänk lite .. nej var inte elakt menat men ibland måste man tänka :)
    Det finns privata som ställer upp helt utan vinning eller en tanke på att få ha sex med mottagarna av donationerna. Lika väl som människor ger blod helt utan ekonomiska krav så finns dom som donerar för insemination. Läs runt lite här på forumet så lär du hitta inlägg om det och män som ställer upp.
    Jag har själv ställt upp för kvinnor och par då jag fått förfrågan om det och allt känns rätt och jag är garanterat inte ensam om det. Söker inte aktivt längre då jag börjar bli till åren men skulle säkert ställa upp fler gånger om jag fick frågan.
  • ChansTillLiv

    Diskussion var iofs i somras men absolut, håller med Babymaker71 det finns donatorer här på forumavdelningen som man kan kontakta

  • Biet

    Ts fråga är gammal men kanske finns det andra med samma funderingar.

    Det går att finna här.

Svar på tråden Sperm.don?