• Anonym (Nervö­s tjej)
    Äldre 2 Aug 18:12
    2139 visningar
    6 svar
    6
    2139

    Snälla hjälp!! Är jag gravid?

    Hej!

    Jag hade sex igårkväll för första gången och min kille skrämde upp mig när han avbröt och sa att kondomen sprack. När jag sedan fick panik sa han att den fortfarande var hel men att den sprack när han sedan drog av den. Jag är bara rädd att han sa det för att inte skrämma upp mig.

    Han sa dock att han inte hann komma ändå men jag har hört och läst en del att försatsen också innehåller spermier och att killar kan komma lite utan att känna av det.

    Jag har idag varit o köpt Ellaone akut p-piller men där står det att det de gör är att försena ägglossningen men min ägglossning har nyligen redan varit. Betyder det att de inte ger någon effekt då? Och borde jag vara orolig?

  • Svar på tråden Snälla hjälp!! Är jag gravid?
  • Anonym (Nervö­s tjej) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 18:24
    #2

    Sista dagen på mitt fertila fönster var igår enligt min kalender och ska få mens om 12 dagar men vet inte exakt när jag hade ägglossning då jag inte brukar känna av det

  • Anonym (Nervö­s tjej) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 18:35
    #4

    dock så kom han ju inte o förhoppningsvis så var han ärlig när han sa att den inte gick sönder medan han var inne o mig utan att den gick sönder när han skulle dra av den

  • Anonym (Nervö­s tjej) Trådstartaren
    Äldre 2 Aug 22:08
    #6

    Okej, skönt att höra! Tack

Svar på tråden Snälla hjälp!! Är jag gravid?