• Anonym (Vanligt?)

    Kollar alla män på porr?

    Ni män: kollar alla män på porr tror ni?

    Varför gör ni det? Är det ett behov?

    Hur ofta tänker ni på sex? Lättar behovet efter att du kollat på porr eller ökar det?

    Vilken porr tittar du på?

    Om du hade en kvinna, hur ofta hade du velat ligga med henne?

  • Svar på tråden Kollar alla män på porr?
  • Freugggggg

    Nej de gör de inte. Tänk själva, tror ni att era pappor, bröder, kusiner,vänner tittar på porr ofta? Kanske nån gång ibland men det finns också de som inte tänker på sex alls. Sex är inte så populärt som många tror på familjeskit.se :)

  • CitronTulo

    Tror att de flesta män med en internetuppkoppling kollar porr, men i väldigt varierande omfattning!
    Låter som att du utesluter att en man som har en kvinna kollar på porr?

  • Anonym (llll)

    inte min iaf. Han har fullt sjå med att ha sex med mig Skrattande

  • Anonym (porrigt)

    Tror nog så gott som alla män kollar på porr och en hel del kvinnor. Desto mindre man tror det om en person, desto mer sannolikt är det att den gör just det. Tänk bara katolska prästerna? Vem hade trott det.....

    Men det är skillnad på missbrukarna och användarna och agerarna om man säger så!  Bara en kille funkar till det jag vill ha honom till så skiter jag fullständigt i folks porrvanor.

  • Macke91

    Jag tror de flesta gör det. Kanske inte ofta men nån gång då och då.

    Jag kollar porr i princip dagligen, runkar ofta också. Och det hindrar inte mig från att vara sugen på min sambo. Skulle nog kunna ha sex eller göra nått med henne dagligen, men går inte då hon inte har samma driv som mig.

    Så i vårt fall går mitt porrtittande inte ut ett dugg över min sambo. snarare tvärtom.

  • Anonym (Varierar)

    Själv kollar jag på porr då och då. Ibland kan jag göra det flera dagar i rad, för det mesta i samband med att jag ska onanera. Andra gånger kan det gå månader mellan att jag kollar.

    Om jag dejtar någon eller har en kvinna i mitt liv så minskar det inte porrkonsumtionen, snarare tvärtom. Då blir jag kåtare och om det går några dagar mellan att vi ses så behöver jag lösa behoven på annat sätt.

    Jag tror många andra män fungerar som jag.

  • Anonym (M)

    Min sambo tittar inte och inte jag heller. Det är inte så att vi inte får för varann, vi har båda letat ibland efter något bra men tycker det är rätt osexigt och dystert. "För köttigt" och " för mycket närbilder" enligt sambon. Det är helt enkelt inte tändande.

  • Anonym (Vanligt?)
    Anonym (M) skrev 2017-08-03 17:48:15 följande:

    Min sambo tittar inte och inte jag heller. Det är inte så att vi inte får för varann, vi har båda letat ibland efter något bra men tycker det är rätt osexigt och dystert. "För köttigt" och " för mycket närbilder" enligt sambon. Det är helt enkelt inte tändande.


    Är "sambon" (vilket töntigt osexigt ord!) (ta det INTE personligt!) man eller kvinna? Eller ett tredje eller fjärde kön som det tydligen finns nuförtiden....? Vad är du?

    Blir ni tillfredsställda av varandra? :)
  • Anonym (llll)
    Anonym (M) skrev 2017-08-03 17:48:15 följande:

    Min sambo tittar inte och inte jag heller. Det är inte så att vi inte får för varann, vi har båda letat ibland efter något bra men tycker det är rätt osexigt och dystert. "För köttigt" och " för mycket närbilder" enligt sambon. Det är helt enkelt inte tändande.


    Detsamma för oss. Min sambo får titta om han vill men han säger att det är ointressant jämfört med att ha sex med mig. Jag läser noveller ibland, hellre då än att titta på porr.
  • Anonym (Haha, dröm vidare.)
    Freugggggg skrev 2017-08-03 16:48:38 följande:

    Nej de gör de inte. Tänk själva, tror ni att era pappor, bröder, kusiner,vänner tittar på porr ofta? Kanske nån gång ibland men det finns också de som inte tänker på sex alls. Sex är inte så populärt som många tror på familjeskit.se :)


    Lite källor på det tack. Jag har inte sett någon statistik någonstans som stödjer ditt påstående. Däremot så finns det en undersökning som visar att 30% av kvinnor tittar på porr en gång i veckan och 10% varje dag. Så du ska nog fundera över din mamma, systrar och kvinnliga kusiner såväl som de manliga.
Svar på tråden Kollar alla män på porr?