• Anonym (Lena)

    Jag blir galen på Jasmina fallet

    Nu ligger jag här igen och är förbannad och ledsen och kan inte somna.

    Jag blir så less och förbannad, hur kunde en flicka bara försvinna så utan att det ännu är löst, 18 år senare och inget har hänt. Jag har legat vaken många nätter och år och funderat på ta tag i saken själv. Ändå är jag inte någon anhörig, den smärta jag känner så vill jag inte ens veta hur hennes familj mår. Spyr nästan av tanken på det dom har fått gå igenom och går igenom. Ingen människa ska behöva utsättas för det. Jag vill så gärna att detta ska kunna få ett slut. Inget barn ska behöva gå förlorat och aldrig bli funnet????

    Någon mer där ute som grubblar på detta?

    Och alla idiotiska kommetarer undanbedes, passar inte här, KÄNSLIGT ÄMNE!

  • Svar på tråden Jag blir galen på Jasmina fallet
  • Anonym (Rationell)

    Anders Eklund har väl dömts för det brottet? Vad grubblar du om?

  • jeanette02
    Anonym (Rationell) skrev 2017-08-07 05:21:14 följande:

    Anders Eklund har väl dömts för det brottet? Vad grubblar du om?


    Nej det har han inte.

    Men han har varit under luppen för det. Men han var någon annanstans då tydligen.
  • Anonym (Rationell)

    Aha ok. 


    Då är det väl nån annan som tagit henne då. Inte direkt ovanligt att folk, speciellt unga tjejer, försvinner. Jag läste nånstans att uppskattningsvis åtta miljoner barn försvinner i världen varje år.

    TS, var glad att du inte bor i Brasilien, USA, Mexiko eller England. Då hade du fått vara ledsen ofta.
  • jeanette02

    Ja ts håller med dig. Det är fruktansvärt när barn försvinner och man kanske aldrig får ett avslut.

    Tanken är outhärdlig, tänker om det hade varit ens egna barn.

  • bullen1984

    Det är hemskt ja, men att ligga vaken och grubbla.... Hur mår du egentligen? 
    Ska man ligga vaken och grubbla över alla hemskheter som händer så får man aldrig sova.

  • Anonym (Anonym signatur)

    Jag förstår precis. Jag har ett annat fall som inte lämnar mig någon ro, det var en åttaårig pojke som försvann i Göteborg. Han skulle hem till en kompis och hoppade på spårvagnen och sedan dess är han försvunnen. Jag fattar inte! Hur kan ett barn bara försvinna?

  • Anonym (Rationell)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2017-08-07 07:22:59 följande:

    Jag förstår precis. Jag har ett annat fall som inte lämnar mig någon ro, det var en åttaårig pojke som försvann i Göteborg. Han skulle hem till en kompis och hoppade på spårvagnen och sedan dess är han försvunnen. Jag fattar inte! Hur kan ett barn bara försvinna?


    Det är väl inte så svårt egentligen. Finns många sjuka människor där ute, och hur svårt vore det att plocka ett barn om man ville? De är ju små och ganska ofta naiva. 
  • Anonym (IH)
    Anonym (Anonym signatur) skrev 2017-08-07 07:22:59 följande:
    Jag förstår precis. Jag har ett annat fall som inte lämnar mig någon ro, det var en åttaårig pojke som försvann i Göteborg. Han skulle hem till en kompis och hoppade på spårvagnen och sedan dess är han försvunnen. Jag fattar inte! Hur kan ett barn bara försvinna?
    När hände det? 
Svar på tråden Jag blir galen på Jasmina fallet