• Anonym (Rakad)

    Intim-rakning

    Jag vill mest kolla om det är fler där ute som låter er partner raka eran fitta eller om det bara är vi?

    Det är vilket fall som helst väldigt upphetsande och rätt skönt.

  • Svar på tråden Intim-rakning
  • Anonym (Lotta)

    Nej, den biten sköter jag helt själv. Vill inte ha nån inblandning av någon annan, det är min privata grej. 

  • hännrick

    Brukade raka mitt ex ibland och har även haft en kk som jag alltid rakade, fittfrisören fick betalt i natura :D

    Övriga tjejer har skött rakning/ansning själva


    I wish you blue birds in the spring, to give your heart a song to sing
  • Anonym (Härligt)

    Jag rakar ofta fruns fitta, hon ligger i sängen jag har en bunke varmt vatten, en handduk, raklödder och hyvel.
    Tycker det är underbart att få raka hennes fitta, det är ju  dessutom mycket enklare för mig att se och komma åt överallt.
    Att som avslutning få slicka och kontrollera att jobbet är bra utfört är en härlig bonus, underbart att slicka nyrakad fitta!

  • Anonym (G)
    Anonym (AK) skrev 2017-08-07 21:03:58 följande:
    Skulle aldrig få hända någonsin!
    Inte här heller
  • Anonym (Rakad)
    Anonym (G) skrev 2017-08-13 15:51:33 följande:

    Inte här heller


    Varför inte?
  • Frontline
    Anonym (C.C.) skrev 2017-08-14 21:57:30 följande:
    Kan inte vara lätt att raka fitta och få det perfekt på alla sätt. Men män som får raka fitta tror säkert att de är bra på det.

    Bör ju bli bättre då vi ser och kommer åt lättare.
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (M36)
    Anonym (Härligt) skrev 2017-08-13 08:31:50 följande:

    Jag rakar ofta fruns fitta, hon ligger i sängen jag har en bunke varmt vatten, en handduk, raklödder och hyvel.

    Tycker det är underbart att få raka hennes fitta, det är ju  dessutom mycket enklare för mig att se och komma åt överallt.

    Att som avslutning få slicka och kontrollera att jobbet är bra utfört är en härlig bonus, underbart att slicka nyrakad fitta!


    Lät trevligt!
  • Anonym (Rakad)
    Anonym (AK) skrev 2017-08-07 21:03:58 följande:

    Skulle aldrig få hända någonsin!


    Varför inte?
Svar på tråden Intim-rakning