• Jenny Nilsson

    Är det okej som tjej att ha sex med flera?

    Jag är ensamstående mamma med två barn, åtta och tio, som jag och mitt ex har delad vårdnad om. Min man och jag gick skilda vägar för två år sedan.  Jag har jag träffat några enstaka män efter det, men har inget fast förhållande med någon. Är uppfostrad med traditionella värderingar om tvåsamhet och att framför allt att kvinnor ska hålla på sig, att det lätt blir rykten och att män ser ner på tjejer som är ?lättfotade? och den typen av värderingar. Känner att det har hållit mig tillbaka och begränsat mitt liv på så många sätt.


     


    Nu har jag träffat en man som säger att jag inte har någon skyldighet mot någon, allra minst mot mina föräldrar och den syn på tjejer och sex som de överfört på mig. Jag har rätt till min sexualitet, och det jag gör är min ensak och inget jag behöver stå till svars för inför någon annan. Att jag inte ska låta det begränsa mig. Jag är kär i honom, han är ganska mycket äldre än mig (med vuxna barn) han ger mig trygghet, stabilitet och är någon jag ser upp till, men han har gjort klart för mig att han inte vill binda sig i en fast relation. Även om jag fortfarande skulle vilja att det blev vi två har jag accepterat att vår relation framför allt handlar om att vi har sex.


     


    Jag har bejakat hans frimodiga syn på sex och jag känner att jag för första gången kan slappna av i min sexualitet. Nu har han gett mig ett erbjudande att visa honom att jag kan stå upp för mig själv och min sexualitet, visa att jag inte längre är fast i mitt gamla begränsade liv. Han kan hjälpa mig att ha samlag med 10 män i åldrarna 40-55 från olika platser i Sverige. Män som är erfarna och vana vid att dela på tjejer och som sätter deras behov i centrum. Han säger att han hjälpt andra tjejer före mig att göra detta och skulle vara så stolt över mig om jag vågade göra det. Han har visat mig filmer där andra tjejer fått hjälp och vi har pratat mycket om hur det skulle kännas för mig.


     


    Jag känner att jag verkligen skulle vilja visa honom det. Jag skulle också vilja bevisa för mig själv att alla de där begränsningarna som hållit mig tillbaka i hela mitt liv nu är borta. Jag är så trött att vara den där präktiga mamman. Tanken på att ha samlag på det sättet gör mig otroligt upphetsad, samtidigt är jag nervös att jag gör något som jag har svårt att hantera efteråt. Jag undrar om någon annan har erfarenhet av detta och hur ni tycker jag ska göra.


     


    Det känns verkligen som att detta är något jag vill uppleva. Som jag kommer att ångra om jag inte genomför. Men tänk om det kommer ut? Tanken på att mina föräldrar, vänner, mitt ex ska få reda på det känns jobbigt. Jag har ju också barn? Hjälp, vad ska jag göra.. jag både vill och inte vill på samma gång?

  • Svar på tråden Är det okej som tjej att ha sex med flera?
  • Wierzbowski

    En snubbe ska hjälpa dig att ha sex med 10 män? Allvarligt? 
    Och han skulle dessutom bli stolt över dig om du genomförde detta?
    Jag är mållös. 

  • Anonym (Hmm)

    Låter skumt tycker jag. Sa han nått om du ska betala nått för det här eller männen

  • Eena

    Om det enda som hindrar dig är vad "alla andra" skulle tänka men att det är något som verkligen lockar och tänder Dig så skulle jag göra det. Du har rätt till din egen sexualitet.

    Däremot, om det handlar om att göra honom nöjd och stolt över dig, så skulle jag backa. Att du gör detta för honom kommer inte att öka (eller minska) chansen att få honom "på riktigt "

  • Anonym (Ltm)

    Vissa borde inte få vara föräldrar. Att inte sköta sig som mor eller far är ett hån mot barnen.

  • Anonym (TantVit)

    Är du säker på att han inte säljer dig till dessa okända män?

  • Schack73

    Du skulle kunna börja med en man till samtidigt och se hur det känns innan du testar med 10 på en gång. Tänk om du ångrar dig efteråt eller under tiden? Har ni pratat om stoppord eller vad som händer om du inte vill den dagen det ska ske?

  • Linux1003

    Jag tycker att det är viktigt att bejaka sin sexualitet oavsett kön och jag tycker att du gör helt rätt i med tanke på din bakgrund och situation. Hur du dessutom lever ut din sexualitet i antal, med vilka mm är också din ensak. Men det är ändå någonting i det du beskriver som känns avvikande och osund. Normalt sätt när man utforskar sin sexualitet utifrån det perspektiv som du beskriver så sker detta i ett samförstånd med en partner som också njuter på ett eller annat sätt av att träffa flera eller att man på något sätt styr processen på egen hand där man planerar träffar via olika forum, upplägg etc.

    Jag kan ha fel men när du beskriver den man som du dessutom är kär i så drar jag åt mig öronen. Det låter mer som om han bedriver en förmedlingsverksamhet med ett nätverk av män som får tillgång till kvinnor och jag uppfattar det väldigt nedvärderande. Du kan inte heller veta om det är pengar involverade då initialt gäller det att få in dig på spåret. Om du läser i trådarna här på FL så finns det gott om män som vill leva i förhållanden enligt din beskrivning men under mer ordnade former. Att säga nej till honom innebär inte att du aldrig får leva ut dina drömmar. Tänk på att du är ung och har stora möjligheter framöver och tänk också på att det finns många falska människor som kan lura in dig på fel spår. Du har även två barn så det är viktigt att du beaktar konsekvenserna i det hela om du anar oråd. 

    Var nu rädd om dig. 

  • Mannschaft
    Anonym (TantVit) skrev 2017-08-08 08:47:24 följande:

    Är du säker på att han inte säljer dig till dessa okända män?


    Trådens första relevanta fråga. Fundera noga över det, TS.
    "Karikatyren är en hyllning som medelmåttan bringar geniet."
Svar på tråden Är det okej som tjej att ha sex med flera?