• Snickarn47

    Tjejen tände enormt på smisk.

    Hej

    Har ett fantastiskt sexliv med min sambo och vi utforskar de vi har lust med .

    Jag har förstått att hon gillar hårdare tag och försiktigt efterlyst smisk och hårdare tag än vi redan har .

    Inatt red hon mig och när hon böjde sig fram över mig med kuken fortfarande i sig så daskade jag till rejält med handflatan och såg hur hon fröst till och stannade upp med njutning , jag tänkte att lika bra att testa medans hon är på så jag gav henne en hårdare dask och ytterligare en snabbt där på och hon blev som förbytt och galen i sin orgssm .

    Trodde hon skulle slita håret av mitt bröst när hennes händer knep tag i mitt brösthår.

    Hennes ansikte fick ett utryck jag aldrig sett förut och hon kom i en galen orgasm .

    Häftigt men nästan så det blev läskigt

    Så nu undrar jag om nån kvinna här kan förklara vad som händer vid smisk .

    Min tjej har svårt att förklara vad som händer bara att hon gillar det jäkligt mycket .

    Så nu blir de rejält hårda tag en stund framöver

  • Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.
  • Anonym (Miss Behaving)
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-09 18:41:20 följande:

    Jaa, verkligen.. Jag gör nästan allt för honom, lagar mat, diskar, städar osvosv, så att ge mig lite smisk är väl ändå inte så mycket begärt?

    Mm..


    Varför vill han inte smiska dig? Har han sagt det? Har aldrig träffat än man som nekat mig smisk när jag behövt det. Är han rädd att göra dig illa?
  • Doc H
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-09 18:41:20 följande:

    Jaa, verkligen.. Jag gör nästan allt för honom, lagar mat, diskar, städar osvosv, så att ge mig lite smisk är väl ändå inte så mycket begärt?

    Mm..


    Du får ta ett snack med honom

    Funkar inte det får du vara lite "olydig"
  • Doc H
    Anonym (Miss Behaving) skrev 2019-01-09 18:50:00 följande:

    Varför vill han inte smiska dig? Har han sagt det? Har aldrig träffat än man som nekat mig smisk när jag behövt det. Är han rädd att göra dig illa?


    Vem kan neka en olydig kvinna smisk när hon ber om det...?
  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (Miss Behaving) skrev 2019-01-09 18:50:00 följande:

    Varför vill han inte smiska dig? Har han sagt det? Har aldrig träffat än man som nekat mig smisk när jag behövt det. Är han rädd att göra dig illa?


    Måste erkänna att han är aningen egoistisk. Jag gillar även oralsex men det vill han inte heller ge mig, han vill bara få sitt.
  • Anonym (Puls)
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-09 19:07:28 följande:

    Måste erkänna att han är aningen egoistisk. Jag gillar även oralsex men det vill han inte heller ge mig, han vill bara få sitt.


    Hade du varit kille så hade du blivit bombad med hat-mess för att du skriver att du inte får oralsex.

    Varför inte acceptera att han inte vill?! Det lär ju knappast vara tändande när man vet att den man har sex med egentligen inte vill. Extreeemt avtändande!!

    Smisk samma sak. Han vill inte våldföra sig på den han älskar, acceptera det!

    Går du själv med på vad som helst? Kiss, slicka röv, analt, svälja sperma osv? Om det nu finns något som gör dig obekväm?
  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (Puls) skrev 2019-01-09 19:46:14 följande:

    Hade du varit kille så hade du blivit bombad med hat-mess för att du skriver att du inte får oralsex.

    Varför inte acceptera att han inte vill?! Det lär ju knappast vara tändande när man vet att den man har sex med egentligen inte vill. Extreeemt avtändande!!

    Smisk samma sak. Han vill inte våldföra sig på den han älskar, acceptera det!

    Går du själv med på vad som helst? Kiss, slicka röv, analt, svälja sperma osv? Om det nu finns något som gör dig obekväm?


    Jag accepterar att han inte vill, det är ju precis det jag gör varenda gång! Han behöver inte och ska absolut inte göra något han inte vill, och det vet han mycket väl om. Herregud, det är ju inte så att jag tvingar han till något.

    Och jaa, han har fått mig att vilja ta den i rumpan och jag sväljer sperma för hans skull. Jag deepthroatar för han så gärna vill. I början gjorde jag allt sexuellt för hans skull. Det här var när jag var kring 18, 19-års ålder, nu när jag har blivit en kvinna så har jag börjar upptäcka mina behov också. Jag har blivit så mycket kåtare och han hänger inte med i svängarna. Han är bortskämd. Det räcker med att jag går på jobbet och en enda liten tanke kan göra att det pirrar till där nere. Så var det aldrig förr. I flera år har jag gått och tänkt varför just jag inte tycker sex är skönt? Det är för att jag då inte visste vad jag tänder på, vilket jag vet nu idag och cravar såå mycket - Smisk och oralsex.
  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-09 20:03:59 följande:

    Jag accepterar att han inte vill, det är ju precis det jag gör varenda gång! Han behöver inte och ska absolut inte göra något han inte vill, och det vet han mycket väl om. Herregud, det är ju inte så att jag tvingar han till något.

    Och jaa, han har fått mig att vilja ta den i rumpan och jag sväljer sperma för hans skull. Jag deepthroatar för han så gärna vill. I början gjorde jag allt sexuellt för hans skull. Det här var när jag var kring 18, 19-års ålder, nu när jag har blivit en kvinna så har jag börjar upptäcka mina behov också. Jag har blivit så mycket kåtare och han hänger inte med i svängarna. Han är bortskämd. Det räcker med att jag går på jobbet och en enda liten tanke kan göra att det pirrar till där nere. Så var det aldrig förr. I flera år har jag gått och tänkt varför just jag inte tycker sex är skönt? Det är för att jag då inte visste vad jag tänder på, vilket jag vet nu idag och cravar såå mycket - Smisk och oralsex.


    Men jag förstår vad du menar :)
  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (Puls) skrev 2019-01-09 19:46:14 följande:

    Hade du varit kille så hade du blivit bombad med hat-mess för att du skriver att du inte får oralsex.

    Varför inte acceptera att han inte vill?! Det lär ju knappast vara tändande när man vet att den man har sex med egentligen inte vill. Extreeemt avtändande!!

    Smisk samma sak. Han vill inte våldföra sig på den han älskar, acceptera det!

    Går du själv med på vad som helst? Kiss, slicka röv, analt, svälja sperma osv? Om det nu finns något som gör dig obekväm?


    Det var här jag skulle skriva det haha: Jag förstår vad du menar :)
  • Anonym (Puls)
    Anonym (ung kvinna) skrev 2019-01-09 20:03:59 följande:

    Jag accepterar att han inte vill, det är ju precis det jag gör varenda gång! Han behöver inte och ska absolut inte göra något han inte vill, och det vet han mycket väl om. Herregud, det är ju inte så att jag tvingar han till något.

    Och jaa, han har fått mig att vilja ta den i rumpan och jag sväljer sperma för hans skull. Jag deepthroatar för han så gärna vill. I början gjorde jag allt sexuellt för hans skull. Det här var när jag var kring 18, 19-års ålder, nu när jag har blivit en kvinna så har jag börjar upptäcka mina behov också. Jag har blivit så mycket kåtare och han hänger inte med i svängarna. Han är bortskämd. Det räcker med att jag går på jobbet och en enda liten tanke kan göra att det pirrar till där nere. Så var det aldrig förr. I flera år har jag gått och tänkt varför just jag inte tycker sex är skönt? Det är för att jag då inte visste vad jag tänder på, vilket jag vet nu idag och cravar såå mycket - Smisk och oralsex.


    Tack för att du tog inlägget på rätt sätt!

    Jag tycker dock att det är viktigt att poängtera att din kille inte tvingar dig till något utan att du gör det av fri vilja! Inte sant?

    Han däremot gör inte saker för dig av fri vilja och då kommer din rättvise-person i dig som viskar att han är ego och inte vill göra saker för dig, så som du gör för honom. Inget sunt tänkande men helt normalt.

    De flesta trivs bäst när båda ger och tar ungefär lika mycket. Jag förutsätter även att ni diskuterat detta så du vet anledningen till att han inte vill ge oralsex eller smiska. Saker som man måste ta hänsyn till...
  • Anonym (ung kvinna)
    Anonym (Puls) skrev 2019-01-09 20:24:35 följande:

    Tack för att du tog inlägget på rätt sätt!

    Jag tycker dock att det är viktigt att poängtera att din kille inte tvingar dig till något utan att du gör det av fri vilja! Inte sant?

    Han däremot gör inte saker för dig av fri vilja och då kommer din rättvise-person i dig som viskar att han är ego och inte vill göra saker för dig, så som du gör för honom. Inget sunt tänkande men helt normalt.

    De flesta trivs bäst när båda ger och tar ungefär lika mycket. Jag förutsätter även att ni diskuterat detta så du vet anledningen till att han inte vill ge oralsex eller smiska. Saker som man måste ta hänsyn till...


    Ofc :)

    Ja, du har helt rätt.

    Han gav mig faktiskt oralsex för ungefär en vecka sen, och då hade det gått ett år sen jag fick det. Hans kommentar var att det var väldigt mysigt, och jag uppskattade verkligen att han sa det! Jag vet att han har sagt att han inte gillar att ge oralsex, och jag har accepterat det till fullo.

    Jag har börjat gilla allt det här med att DT och analt osv. Nu gör jag det inte längre bara för att tillfredsställa honom. Jag vet inte om man får säga det här i dagens samhälle som tjej? Men jag tycker verkligen att män är Guds gåva till kvinnan. Mmh jaa.

    Inte för att detta har något med det här att göra, men jag äter sunt, tränar, håller på med mindfulness - tar hand om min kropp och själ helt enkelt. Jag känner mig i mina bästa år! Jag värnar om honom hela tiden. Och jaa, det hade varit så fantastiskt om det var ömsesidigt. Det finaste jag vet är kärlek och sex. Det finns ingenting som slår ett fulländat bra sex mellan två personer. Han har nämnt att han vill ha trekant med mig och en annan tjej. Jag är absolut på. Dock har jag sagt att HAN får ta det intiativet. Han vill så gärna ha en trekant men han förväntar sig att jag ska fixa det. Vilket jag också gör. Jag fixar allt hela tiden. Alltså, allt detta tär på mig så mycket. Jag vill verkligen bara att han ska ta hand om mig någon gång. Ge mig det jag längtar efter och det jag behöver. Jag vill bara slappna av någon gång. Gärna smisk och sedan bakifrån. Eller vad som heeeeelst.
Svar på tråden Tjejen tände enormt på smisk.