• Treansresa

    Hitta och skriva vinnarmail tradera

    Jag vill ha ett vinnarmail på Tradera, men vart hittar jag det?! Känns som jag letat igenom hela sidan och Google men är endå helt Lost!

    Snälla hjälp mig!

  • Svar på tråden Hitta och skriva vinnarmail tradera
  • Ellie

    Du vill alltså skapa ett vinnarmail som skickas till dem som handlar något av dig?

    Gå in på "Mitt Tradera".
    Välj "Inställningar" i listan längst ut till vänster (under rubriken "Mitt konto")
    Scrolla längst ner så hittar du "Meddelande till dina köpare (infogas i Traderas vinnarmejl)".

  • Treansresa
    Ellie skrev 2017-08-11 22:09:23 följande:

    Du vill alltså skapa ett vinnarmail som skickas till dem som handlar något av dig?

    Gå in på "Mitt Tradera".

    Välj "Inställningar" i listan längst ut till vänster (under rubriken "Mitt konto")

    Scrolla längst ner så hittar du "Meddelande till dina köpare (infogas i Traderas vinnarmejl)".


    jepp det är det jag vill. Tokigt skrivet. Hittar dock inte trotts att du skrev så bra. Har prövat leta med mobilen, datorn och appen nu:(
  • Ellie
    Treansresa skrev 2017-08-11 23:16:41 följande:
    jepp det är det jag vill. Tokigt skrivet. Hittar dock inte trotts att du skrev så bra. Har prövat leta med mobilen, datorn och appen nu:(
    Då vet jag inte riktigt hur jag skall förklara. Jag använder inte appen, utan vanliga sidan på datorn.
    Jag provar med bilder:
    1) Börja här.


    2) Leta fram inställningar, där du ändrar personuppgifter, lösenord mm.


    3) Scrolla längst ner och hitta meddelandet. Tryck till höger för att ändra. 


    Om din sida ser annorlunda ut vet jag inte hur du skall hitta det. Kanske det finns någon länk/tillval när du skriver en annons första gången? Har du testat att försöka lägga upp en annons?
  • Treansresa
    Ellie skrev 2017-08-11 23:44:02 följande:

    Då vet jag inte riktigt hur jag skall förklara. Jag använder inte appen, utan vanliga sidan på datorn.

    Jag provar med bilder:

    1) Börja här.

    2) Leta fram inställningar, där du ändrar personuppgifter, lösenord mm.

    3) Scrolla längst ner och hitta meddelandet. Tryck till höger för att ändra. 

    Om din sida ser annorlunda ut vet jag inte hur du skall hitta det. Kanske det finns någon länk/tillval när du skriver en annons första gången? Har du testat att försöka lägga upp en annons?


    Tack för bilderna! Nu ser jag vart min felar. Jag ser inte längre än till blockera och kan inte skrolla ner längre! Riktigt konstigt. Jag har annonser ute och såg ingen info om det då. Jag får helt enkelt ta kontakt med Tradera på måndag.

    Tack åter igen för att du tog dig tid
  • FrökenSmilla
    Använder du Traderabetalning finns ingen möjlighet att ändra ditt vinnarmejl, då betalningen sköts direkt på sajten. Förmodligen därför vinnarmailsfunktionen inte syns. 
Svar på tråden Hitta och skriva vinnarmail tradera