• EnLitenTrea

    Ägglossning efter missfall?

    Hej, jag undrar om ni kan dela med er av era erfarenheter kring er ägglossning efter missfall?

    Jag har alltid haft stenkoll på min ÄL men efter mitt missfall har jag inte haft några känningar alls . Det är två månader sedan min vanliga mens kom igång. Kan man ens bli gravid utan att ha tex äl sekret? Hur var det för er? Fick ni ÄL som vanligt efter missfall eller tog det tid innan kroppen blev redo för ny graviditet?

  • Svar på tråden Ägglossning efter missfall?
  • MissHelene

    Jag har fått min ägglossning som vanligt efter mina mf, använder du ngt ägglossningstest eller går du på känn och symptom?

  • EnLitenTrea
    MissHelene skrev 2017-08-12 21:41:19 följande:

    Jag har fått min ägglossning som vanligt efter mina mf, använder du ngt ägglossningstest eller går du på känn och symptom?


    Jag har haft så tydliga symptom alltid innan så jag har gått på det, men kanske är det möjligt att jag har äl även om symptomen inte visar sig? Kansle får köpa äl test.
  • MissHelene
    EnLitenTrea skrev 2017-08-13 09:07:34 följande:
    Jag har haft så tydliga symptom alltid innan så jag har gått på det, men kanske är det möjligt att jag har äl även om symptomen inte visar sig? Kansle får köpa äl test.
    Jag har kört på clearblues digitala, träffar altid rätt:) vissa äl har jag inte haft så starka symtom så testade och är supernöjd :)
  • EnLitenTrea
    MissHelene skrev 2017-08-13 15:29:46 följande:

    Jag har kört på clearblues digitala, träffar altid rätt:) vissa äl har jag inte haft så starka symtom så testade och är supernöjd :)


    Tack för tipset : )
Svar på tråden Ägglossning efter missfall?