• ventilera mera

    Hjälp mig hitta väggen!

    Ok, det här är ett långskott. Ett megalångskott. För några år sedan såg jag programmet på SVT där 4-5 människor skulle gissa vilka av dem som bodde i respektive hus av de som man tittade på. I ett av avsnitten var det en familj som hade en jättestor betongvägg med bla tavlor, hyllor och en ljusslinga med lite större glödlampor. Kan ha varit samma familj som byggt en liten affär i barnens rum, hela lägenheten var väldigt kreativ.

    Har försökt googla både programmet och väggen men lyckades inte hitta rätt... men är det kanske nån här som brukar se det och har en aning om vad jag pratar om?

  • Svar på tråden Hjälp mig hitta väggen!
  • SupersurasunkSara
    ventilera mera skrev 2017-11-24 22:09:24 följande:

    Mhm, japp. Har tittat på så mycket bilder och klipp så ögonen är fyrkantiga... men icke.


    Vad drygt! Har själv inte sett programmet så jag har ingen aning. Vet du vilken säsong det rör sig om?
  • ventilera mera

    Inte stenkoll. Men jag tror att det var alldeles i början, för när jag zappade rakt in i det den gången så hade jag aldrig hört talas om det innan.

  • SupersurasunkSara

    Annars kan du testa att skriva till Svt och fråga, det har jag gjort vid något tillfälle, inte om just en specifik bil eller så men de svarar alltid snabbt och vänligt .-)

Svar på tråden Hjälp mig hitta väggen!