• Äldre 15 Aug 00:56
    2038 visningar
    1 svar
    1
    2038

    Hög temperatur trots mens?

    Frågan ställer jag till alla som är duktiga på det här med att tempa. Jag har tempat ett halvår nu och ligger vanligtvis på 36.8 före ägglossning. Jag kompletterar med ägglossningstest och dagen efter positiv ägglossningssticka sjunker min temperatur till 36.5 för att sedan ligga på 37.2 som oftast, fram tills dagen innan mens då den går ner till 36.8 igen.

    Denna månaden kom min mens två dagar senare än den brukar. Den funkar vanligtvis som en klocka. Jag trodde först det hade tagit sig då jag kände massa graviditetstecken men jag testade minus fyra dagar före bim. Sedan försvann alla tecken och jag var säker på att mensen skulle komma ändå. Jag testade jag igen dagen jag förväntade mig mens och fick negativt igen. Två dagar senare fick jag blödningar. Min temperatur har inte gått ner nu när jag har blött två dagar utan har istället ökat lite till och ligger på 37.3-37.5. Jag känner mig inte sjuk. Detta avviker från mitt normala mönster så jag skulle vilja veta hur det kan komma sig att min temperatur inte går ner, trots att jag börjat blöda? Är något fel?

  • Svar på tråden Hög temperatur trots mens?
  • Äldre 15 Aug 23:12
    #1

    Idag har min temperatur stigit till 37,7 så jag är fortfarande väldigt intresserad av att någon vill svara

Svar på tråden Hög temperatur trots mens?