• Anonym (Gnällis)

    SNÄLLA HJÄLP vad försiggår i min kropp??

    Jag hade ingen aning om vilken kategori inlägget skulle ha. Men nu vänder jag mig till familjeliv, jag behöver RÅD och HJÄLP från personer som kanske känner igen sig!

    Jag är trött efter jobbet. Helt normalt. Idag känner jag mig riktigt trött. Jag har humörsvängningar, andra dagen min pojkvän knappt står ut hahah. Bruna flytningar startade idag. Rikliga. Jag hade mens för ca 2 v sedan. Näää....en och en halv..jamen där nånstans. Ryggen har jag ont i, men tror inte det har något sammanhang..och ni som säger gravid, har ni haft såna här besvär? Jag har nämligen SPIRAL! och känner mig trygg i den...det måste väl vara något annat? SUCK inte kan jag väl testa heller, känns för tidigt. Inte vill jag ha barn än. Händer att jag får bruna flytningar men i samband med mitt jäkla humör känns det bara udda. Wellwell... jag är fundersam på , är det symtom för något ANNAT? För inga andra symtom finns. Please help

  • Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP vad försiggår i min kropp??
  • Tramptass

    Du kan mycket väl vara gravid. Jag hade både trötthet, humörsvängningar, blodiga flytningar och ryggont tidigt i graviditeten.

  • Anonym (Gnällis)
    Tramptass skrev 2017-08-15 18:52:31 följande:

    Du kan mycket väl vara gravid. Jag hade både trötthet, humörsvängningar, blodiga flytningar och ryggont tidigt i graviditeten.


    Hur var din ryggont? Hur kändes det? Tusen tack för ditt snabba svar
  • Tramptass

    I nedre delen av ryggen ner mot rumpan, typ ischias. Var otroligt jobbigt att lägga sig ner, vända sig i sängen och ställa sig upp igen. Det var då det gjorde som ondast.

  • Anonym (Gnällis)
    Tramptass skrev 2017-08-15 19:35:31 följande:

    I nedre delen av ryggen ner mot rumpan, typ ischias. Var otroligt jobbigt att lägga sig ner, vända sig i sängen och ställa sig upp igen. Det var då det gjorde som ondast.


    Är det sant, det är lite så d känns. Vänster sida ner mot övre delen på skinkan gör så ont så jag går knäppt. Ischias-feeling
  • Anonym (Gnällis)
    Tramptass skrev 2017-08-15 20:06:21 följande:

    Jag skulle nog köpa ett gravtest  imorgon om jag vore du


    Även om jag hade mens för typ 2 v sen? :( kan d hända verkligen. Känns otroligt..
  • Tramptass

    Ja alltså, man kan blöda typ som vanligt när man är gravid. Och känner du så mycket symptom kan du säkert testa.

  • Anonym (Gnällis)
    Tramptass skrev 2017-08-15 20:22:05 följande:

    Ja alltså, man kan blöda typ som vanligt när man är gravid. Och känner du så mycket symptom kan du säkert testa.


    Blödde ju normalt. Men det är ju som du säger.bra svar du kommer med!! :) är det mycket symtom tycker du? Känner ju inget illamående eller ont i brösten. Men ja. Kolla bör man kanske
Svar på tråden SNÄLLA HJÄLP vad försiggår i min kropp??