• Anonym (pluggen)

    Vi brukar ofta använda en analplugg på kvinnan när vi har sex för vi gillar båda att det blir lite tightare. Hur vanligt är detta? Utveckla gärna ditt svar med t ex storlek och er upplevelse!

    Vi har tre st pluggar. En mindre med smal omkrets på ca 7-cm som vi ibland värmer upp med men oftast går vi på favoriten i mellanstorlek som kanske är 12-13 cm i längd och omkrets. Det finns en "bamse" också som har en omkrets på ca 14 cm men den är lite för stor.
    Tjejen älskar känslan av att bli uppfylld i båda hålen och kommer alltid mycket hårdare när den är inne.
    Hur ser det ut i era sovrum?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vi brukar ofta använda en analplugg på kvinnan när vi har sex för vi gillar båda att det blir lite tightare. Hur vanligt är detta? Utveckla gärna ditt svar med t ex storlek och er upplevelse!
  • Aikido
    Anonym (pluggen) skrev 2017-08-16 10:50:08 följande:
    Vi har tre st pluggar. En mindre med smal omkrets på ca 7-cm som vi ibland värmer upp med men oftast går vi på favoriten i mellanstorlek som kanske är 12-13 cm i längd och omkrets. Det finns en "bamse" också som har en omkrets på ca 14 cm men den är lite för stor.
    Tjejen älskar känslan av att bli uppfylld i båda hålen och kommer alltid mycket hårdare när den är inne.
    Hur ser det ut i era sovrum?
    Storblommiga tapeter från 70-talet i psykedeliska mönster. Spartanskt möblerat. En säng. Två nattduksbord. En fåtölj där det sitter en skyltdocka (hon ville ha åskådare...). Blev lite creepy med skyltdockan så oftast sätter jag både ögonbindel och hörselskydd på den innan vi lägger oss.
  • taquine
    Aikido skrev 2017-08-16 10:56:41 följande:
    Storblommiga tapeter från 70-talet i psykedeliska mönster. Spartanskt möblerat. En säng. Två nattduksbord. En fåtölj där det sitter en skyltdocka (hon ville ha åskådare...). Blev lite creepy med skyltdockan så oftast sätter jag både ögonbindel och hörselskydd på den innan vi lägger oss.

    Dags att tapetsera om Aikido;) 
    Goodness me
  • Anonym (Gillar ej analt)

    Du glömde ett svarsalternativ;

    Har provat men gillade det inte.

    Eller är ts en sådan person som tycker att alla borde gilla anal stimulans och de som inte gör det är tråkiga och pryda?

  • Anonym (pluggen)
    Anonym (Gillar ej analt) skrev 2017-08-16 13:08:03 följande:

    Du glömde ett svarsalternativ;

    Har provat men gillade det inte.

    Eller är ts en sådan person som tycker att alla borde gilla anal stimulans och de som inte gör det är tråkiga och pryda?


    sorry!
  • Anonym (Tjej)

    Har testat ett par gånger men just buttplugs ger mig ingenting. Jag gillar analsex men leksaker funkar inte för mig, det är inte alls samma känsla och är för mig rätt avtändande. Använder mycket hellre fingrar istället.

  • 100kgpappa

    Vi har lite olika leksaker för analen. Plugg, dildo, breda och stavar.

    Alla är sköna på sitt sätt, och vi njuter båda av att det blir extra trångt.

    Likaså att ha en dildo fram när vi har analsex är riktigt skönt

  • Anonym (69"-man)

    Det händer ibland men det är för bådas skull. Vi leker med grejerna på varandra om vart annat. Ibland något i rumpan på tjejen när jag knullar henne eller något i fittan när jag sätter på henne analt. Ett annat alternativ är att hon kör mig med en plugg och jag henne med en annan plugg och en dildo när vi kör 69an.

Svar på tråden Vi brukar ofta använda en analplugg på kvinnan när vi har sex för vi gillar båda att det blir lite tightare. Hur vanligt är detta? Utveckla gärna ditt svar med t ex storlek och er upplevelse!