• Anonym (Jazzy)

    Hur lätt är det att hitta ett seriöst förhållande i dagens Sverige som Mena-tjej???

    Som rubriken lyder..

    Hur enkelt har ni tjejer med ursprung från MENA länder lätt att hitta ett seriöst förhållande??

    Är själv 24, högutbildad och har jämnt varit singel.

    Pratat med killar då och då men känns som att det är extremt svårt att hitta en partner som kommer från ungefär samma kultur&religion...

    Är absolut inte rasist men det funkar inte med svenska killar ( har då erfarenhet då jag dejtat dessa)

    Alla är självklart inte likadana men man vill hitta en partner som ungefär har samma värderingar och som är på samma nivå både utseendemässigt och karriärmässigt...

    Hur svårt är det?

    Får alltid höra att jag är social, glad, snäll, vacker mm och får mycket blickar i vardagen men sällan att det leder till ngt...

    Som tjej vill man bli uppvaktad och vill inte hålla på och jaga eller vara desperat..

    Har inte sådan stor umgängeskrets utan det är mest jobb&gym för min del..

    Är det omöjligt?

    Nätdejting såsom Tinder mm känns desperat och det känns mer som en sex-app än ngt seriöst...

  • Svar på tråden Hur lätt är det att hitta ett seriöst förhållande i dagens Sverige som Mena-tjej???
  • 100kgpappa

    Det är ju kraftig överskott på MENA-killar jämfört med tjejer ifrån de länderna, så det borde väl inte göra så svårt att hitta killar därifrån.

    Vilja värderingar är det som inte stämmer överens då?

  • annananonym
    100kgpappa skrev 2017-08-16 19:40:33 följande:

    Det är ju kraftig överskott på MENA-killar jämfört med tjejer ifrån de länderna, så det borde väl inte göra så svårt att hitta killar därifrån.

    Vilja värderingar är det som inte stämmer överens då?


    Håller med. Satsa på dessa killar så slipper du dessutom konkurrens från svenska tjejer
  • Anonym (Jazzy)
    100kgpappa skrev 2017-08-16 19:40:33 följande:

    Det är ju kraftig överskott på MENA-killar jämfört med tjejer ifrån de länderna, så det borde väl inte göra så svårt att hitta killar därifrån.

    Vilja värderingar är det som inte stämmer överens då?


    Jag har haft några av samma ursprung som varit intresserade men jag har inte gett det en chans då jag inte varit attraherad av personerna.

    Nu vill inte jag vara ytlig men utseendet är ju också viktigt...

    Skulle utan tvekan kunna påstå att jag är en 7a-8a
  • Anonym (Jazzy)

    [quote=77932593][quote-nick]MinVitaKUKiBrunFitta skrev 2017-08-16 19:56:56 följande:[/quote-nick]Förstår inte vad ovanstående användare säger. Det är ganska vanligt att svenska kvinnor blir ihop med MENA-män. Går man ut på stan ser man alltid ett par sådana par.

    TS är ju också helt ute och cyklar. Det finns ett kraftigt överskott av MENA-män i Sverige. Du borde ha det enkelt att hitta en kille. Sen är det klart att har du hög IQ, hög inkomst och utbildningsnivå så blir det svårare, eftersom ditt folk har en i genomsnitt låg IQ, låg inkomst och låg utbildningsnivå.

    Sammanfattningsvis kan man säga att tråden antagligen är ett troll eller så är det ytterligare ett bevis på hur blåsta många MENA-tjejer är. Antagligen är du också en benig gymfjant sim tror att du är snygg för att du har sprutat in silikon i tuttarna/läpparna.

    Kan inte annat än skratta åt dig och dina gelikar.[/quote

    Visst finns det utländska killar men problemet är att jag inte hittar dem.

    De som varit intresserade av mig har jag inte haft ngt intresse för och de som jag varit intresserade av har varit personer som de inte funkat med pga olika personliga egenskaper.

    Är normallång, normalviktig och har bra ansiktsdrag.

    OCH nej har aldrig utfört ngt ingrepp och behöver inte gå runt på stan helt sönder spacklad då jag ser bra ut utan smink också.

  • Anonym (Killar)

    Hur många mena tjejer är tillsammans med svenskar?

  • Anonym (Killar)

    Hur vanligt är det ens att tjejerna dejtar svenskar?

  • Anonym (Killar)

    Det verkar rätt så ovanligt att tjejerna träffar svenskar? sen har väl alla personer olika preferenser helt enkelt 

  • Anonym (Killar)
    Anonym (Killar) skrev 2018-04-28 12:04:43 följande:

    Hur många har en svensk pojkvän


    Inga alls  antar jag då
  • Anonym (Leilatjejen)

    Ha ha, skrattade högt när jag läste ts tråd! Läs det här som en hälsning från ditt 45-åriga jag:

    Darling, om du blir tillsammans med en mena-kille kommer svärmor göra ditt liv till ett helvete, trots att killen är såååå modern i början kommer han bli alltmer traditionell ju äldre han blir, det kommer att vara ett helvete att kunna lämna förhållandet, har du barn kommer du tvingas se på när dina barn på sina pappa-veckor fylls av skit (homofobiskt, konstigt religiöst snack m m). Satsa på en svensk kille som vill leva ett jämställt förhållande, vill köpa ett lantställe här istället för ett palats i hemlandet! Xoxo

Svar på tråden Hur lätt är det att hitta ett seriöst förhållande i dagens Sverige som Mena-tjej???