• Svar på tråden Hur ofta har ni sex?
  • Frontline

    Lite då och då när andan faller på och vi är lediga och barnen har annat för sig..


    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Pappa40plus

    Tidigare i förhållandet hade vi nog sex 3-4ggr/vecka, ibland oftare. Nu blir det kanske 3-4ggr/år...

  • Anonym (Besviken)

    Vi har tyvärr aldrig haft mycket sex, vilket konstant tär på mitt självförtroende.

    I början av vår relation hade vi sex ungefär 1gång/veckan.

    Nu (7år senare) så blir det kanske 1-3 gånger/månad. Ibland mer sällan.

    Om jag fick välja skulle jag vilja ligga varannan dag. Minst. Men han har det liksom inte i sig... tror han har svårt att få upp den. Men han vill inte prata om sånt och ja.. han är underbar och vårt liv tillsammans är fantastiskt. Så jag får helt enkelt leva med det så här.

  • volvo142
    Anonym (Besviken) skrev 2017-08-18 00:27:43 följande:
    Vi har tyvärr aldrig haft mycket sex, vilket konstant tär på mitt självförtroende.
    I början av vår relation hade vi sex ungefär 1gång/veckan.
    Nu (7år senare) så blir det kanske 1-3 gånger/månad. Ibland mer sällan.

    Om jag fick välja skulle jag vilja ligga varannan dag. Minst. Men han har det liksom inte i sig... tror han har svårt att få upp den. Men han vill inte prata om sånt och ja.. han är underbar och vårt liv tillsammans är fantastiskt. Så jag får helt enkelt leva med det så här.
    Life is a big disappointment. Flört
  • HappyPerson
    Anonym (Besviken) skrev 2017-08-18 00:27:43 följande:

    Vi har tyvärr aldrig haft mycket sex, vilket konstant tär på mitt självförtroende.

    I början av vår relation hade vi sex ungefär 1gång/veckan.

    Nu (7år senare) så blir det kanske 1-3 gånger/månad. Ibland mer sällan.

    Om jag fick välja skulle jag vilja ligga varannan dag. Minst. Men han har det liksom inte i sig... tror han har svårt att få upp den. Men han vill inte prata om sånt och ja.. han är underbar och vårt liv tillsammans är fantastiskt. Så jag får helt enkelt leva med det så här.


    Det lät grymt tragiskt!
  • Snickarn47

    Nästan varje dag , ibland både morgon å kväll .

    Hon kommer alltid jag kommer inte varje gång men jävligt skönt att " glida " in i en blöt mus när klockan ringt .

    Blir ibland tvungen att ta vila för att kuken ska få återhämta sig nån dag .

  • Anonym (Haha)

    Och sen vakna du eller?


    Snickarn47 skrev 2017-08-18 14:38:00 följande:

    Nästan varje dag , ibland både morgon å kväll .

    Hon kommer alltid jag kommer inte varje gång men jävligt skönt att " glida " in i en blöt mus när klockan ringt .

    Blir ibland tvungen att ta vila för att kuken ska få återhämta sig nån dag .


  • Postman

    Typ 1-2 gånger i månaden. Vi har kört fast i samlivet efter över 30 år tillsammans. det ger inte så mycket länge att köra in och ut. Vi har pratat lite om att göra det oftare men det blir aldrig så sen.

    Sen är vi nog osynkade i tänket med. Hustrun tänker i stort sett knappt aldrig på sex medan jag tänker på sex ofta och i olika situationer.

Svar på tråden Hur ofta har ni sex?