• biancas09

    Vi med äldre män som försöker bli gravida

    Hej!

    Jag är 29 år, min sambo 45. Vi är inne på vårt andra försök. ÄL 22/8 och BIM 5/9.

    Någon mer med med en äldre man i samma situation?

    Jag hoppas så otroligt på ett plus i september!

  • Svar på tråden Vi med äldre män som försöker bli gravida
  • biancas09

    Kul! Vi har inte barn sedan tidigare, varken gemensamt eller från tidigare förhållanden.

    Är 11 åringen ett gemensamt barn? Hur länge har ni varit ihop?

  • kvinna33

    Och jag har exakt som dig..äl 22(enligt hemsidor på nätet..o beräknad mens..o så har jag alltid 25dagar emellan mensen..11:e va senast..så 5:e sen för min del oxå???? Komiskt!

  • Pumpan90

    Jag är 26 och sambon 40, vi har en son som är 10 månader och försöker nu med syskon. Vet inte exakt när BIM är för mig.

    Har någon av er tagit något test än?

  • biancas09
    kvinna33 skrev 2017-08-21 07:22:01 följande:

    Ja det är vårt gemensamma. I 15 år har vi hängt ihop???? Ni då?


    Vi har varit ihop i 1 år, känt varandra 2 år :)
  • biancas09
    Pumpan90 skrev 2017-08-29 19:04:32 följande:

    Jag är 26 och sambon 40, vi har en son som är 10 månader och försöker nu med syskon. Vet inte exakt när BIM är för mig.

    Har någon av er tagit något test än?


    Jag har testat, negativt och sen kom mensen ???? Ska ha ÄL 17/9 så det är bara att köra!

    Har du testat dig?
  • Pumpan90
    biancas09 skrev 2017-09-08 07:41:13 följande:

    Jag har testat, negativt och sen kom mensen ???? Ska ha ÄL 17/9 så det är bara att köra!

    Har du testat dig?


    Ja, ett antal gånger nu, negativt. Fortfarande ingen mens, senaste mensens första dag var 1 augusti.. Troligtvis kroppen som inte kommit igång ordentligt sen sonen föddes
  • Lindalängtar

    Tänkte hoppa in här i tråden, inväntar bim runt 28/9 första försöket med första barnet. Jag är 23 o sambon 39. :)

  • Nimos

    Jag har en äldre man. Han är 15 år äldre än mig. Jag är 36 och han 51. Vi har två varsina barn från tidigare förhållanden. Nu har jag blivit gravid. Inte planerat så vi är lite i chock. Vi blev gravida för två år sedan också trots att jag hade spiral. Då var vårt förhållande så nytt och flera omständigheter gjorde att jag inte ville behålla barnet. Fick dock missfall innan jag hann ta något beslut.

    Nu kan jag inte låta bli att tänka att det skulle vara härligt med ett barn till. Vårt gemensamma barn, men han är extremt tveksam. Känner att han är för gammal. Rädd att inte orka med.

  • mrmouse

    min man och jag har försökt men insett att går det inte första gången så funkar det inte, plus att han är 45 sa du? kanske dax att hitta en ny ung hingst att få barn med?

Svar på tråden Vi med äldre män som försöker bli gravida